اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127385
تاریخ انتشار: 1396/01/28 02:41
گزارش دیدار مردم شهرستان بهمئی با معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی؛
در این دیدار مسئولان استانی به ارائه گزارش در خصوص روند پروژه های راه سازی،آب رسانی، بهداشتی و برق رسانی پرداختند و اظهار داشتند با انجام این پروژه ها شهرستان بهمئی تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دیدار مردم شهرستان بهمئی با معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد
در ابتدای مراسم فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی، اظهار داشتند: آینده شهرستان از لحاظ تامین آب تضمین می باشد. در حوزه ی برق هم خوشبختانه به اندازه اعتبار یک سال یکی از شهرستان های کوچک در سالهای گذشته در ایستگاه تقویت برق امیر حاضر هزینه گردید.

ایشان عنوان نمودند در حوزه گاز علاوه بر ترمیم و توسعه شبکه ها،در حوزه سراسیاب و ممبی گاز رسانی فعال خواهد شد. خوشبختانه شهرستان ما تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است؛اگر پروژه ها به خوبی ادامه پیدا کنند.
فرهنگی نسب در ادامه افزودند: بنده دیروز همه مدیران ادارات را مکلف کرده ام که از امروز هر روز یک مدیر همه رسانه ها و ارباب جراید را دعوت کند و خدمات دولت در شهرستان را به اطلاع مردم برساند.


در ادامه مراسم مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشتند: اگر راه های شهرستان بهمئی گسترش یابد می‌تواند در بعد ملی هم موثر باشد.
مهندس علیمردانی افزودند: جاده ی لیکک به بهبهان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار دو نیم میلیارد تومان و با قرارداد 18ماهه در دست احداث است.
در بحث جاده های روستایی مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است که در دست اجرا است.


علیمردانی ادامه دادند جاده لیکک به جایزان به طول ۲۳ کیلومتر با اعتبار حدود ۷۴ میلیارد که بخشی از این اعتبار را شرکت نفت قبول کرده است در دست احداث است.و ورودی معابر لیکک با اعتبار حدود ۴و نیم میلیارد تومان هم در حال پیگیری است.
وی افزودند: پروژه لنده-تشان به بهمئی با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان که ۴۲ کیلومتر از لنده به تشان و ۱۲ کیلومتر از لنده به پاتاوه و دهدشت است،در دست احداث است.
در این مراسم آقای مهندس ضرغامی از مسئولان شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار نمودند: پروژه تامین آب شهر لیکک با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام کار است. این پروژه از تصفیه خانه ای در محل خیرآباد در پایین دست سد کوثر و در نقطه ی روستای گرمز به طول ۴۶ کیلومتر تا مخزن ۱۵۰۰۰ و از مخزن ۱۵ هزار تا شهر لیکک به طول ۵ کیلومتر در حال اجرا است. تامین آب اراضی شهر لیکک و اراضی ممبی در صورت تامین اعتبار قابل اجرا خواهد بود.


در پایان مراسم نوبت به مهندس نیک اقبالی معاونت امور عمرانی استاندار رسید.ایشان در ابتدای سخنانش گریزی به بحث مهم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا زدند و افزودند: متاسفانه در بحث انتخابات شوراها بحث طایفه گرائی در استان و در کل کشور به یک معضل تبدیل شده است.باید به دنبال نخبگانی باشیم که فرا از ایل و طایفه و محل جغرافیایی خاصی باشند و بتوانند مشکلات شهر را حل کنند.
ایشان افزودند:پروژه ی جاده ی لیکک به جایزان هم نفع شهرستانی در آن است،هم استانی و هم کشوری در دست اقدام است
نیک اقبالی ادامه دادند: الآن به نسبت گذشته درصد اعتبارات شهرستان از نفت با کارشناسی‌هایی که شده افزایش پیدا کرده است.امروزه از محل اعتبارات وزارت نفت پول خوبی به اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان از جمله احداث و توسعه راه ها تزریق شده است.


معاونت امور عمرانی استاندار با اشاره به عملکرد دولت در حوزه سلامت افزودند: در بحث بیمارستان ما نسبت به پیشرفت کار مقداری نگران هستیم اما در چند روز آینده پیمانکار دوم شروع به کار می کند. و یک میلیارد تومان فقط برای تصفیه آب در شهرستان هزینه می‌شود.
نیک اقبالی عنوان داشتند: نرخ رشد بیکاری در استان از حدود ۱۷ درصد به حدود ۱۳ و دو دهم درصد رسیده است.این در حالی است که استان بعد از ما یک درصد نرخ رشد بیکاری در آن پایین آمده است.
در پایان این دیدار هم از مهندس جهانیانی شهردار شهر لیکک به خاطره تحولاتی که در شهر انجام گرفته است تقدیر و تشکر نموده اند.

 



کانال تلگرام عصر جهان


یوسفی از اسلام آباد
|
Iran
|
1396/01/28 14:40
  +2

  -0
پاسخ
همه اش مدیران خودشان نشسته بودند مردم از مدیران ناامید هستند /استاندار دفعه قبل یک کیسه نامه برد جواب هیچکدام داده نشد و نشد که نشد
علی
|
Iran
|
1396/01/29 09:14
  +0

  -0
پاسخ
موضوع یک میلیار د تصفیه آب کجا هزینه می شود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*