اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127387
تاریخ انتشار: 1396/01/28 02:55
رئيس دادگستري شادگان خبر داد:
افضل ميرزايي رئيس دادگستري شادگان افزود: با صدور بخشنامه اي از سوي رئيس قوه قضاييه ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرايم انتخاباتي در مركز، استان ها و شهرستان ها تشكيل شده است.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، رئيس دادگستري شادگان از تشكيل ستاد پيشگيري ورسيدگي به جرايم انتخاباتي در شادگان خبرداد.
افضل ميرزايي فر در اولين جلسه اي كه به منظور تشكيل ستاد پيشگيري ورسيدگي به جرايم انتخاباتي در شادگان در سالن اجتماعات دادگستري تشكيل، گفت:طبق تبصره 3 ماده 34 قانون انتخابات رياست جمهوري ، مبني برتشكيلات قضايي هر شهرستان يا بخش به منظور پيشگيري از وقوع جرم، اقدامات لازم را در محدوده قوانين و مقررات مربوطه معمول مي دارد.
ميرزايي افزود: با صدور بخشنامه اي از سوي رئيس قوه قضاييه ستاد پيشگيري و رسيدگي به جرايم انتخاباتي در مركز، استان ها و شهرستان ها تشكيل شده است.
رئيس دادگستري شادگان ضمن معرفي اعضاي ستاد پيشگيري ورسيدگي به جرايم انتخاباتي در شادگان گفت: رئيس دادگستري، دادستان، معاونت سياسي –اجتماعي فرمانداري،رئيس هيات نظارت شوراي نگهبان در شهرستان،رئيس ادره اطلاعات، فرمانده نيروي انتظامي و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، اعضاي ستاد پيشگيري ورسيدگي به جرايم انتخاباتي در شادگان مي باشد.
افضل ميرزايي اهم وظايف اين ستاد را به شرح زير عنوان كرد: پايش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعاليت هاي انتخاباتي و اتخاذ تدابير و تمهيدات پيشگيرانه با هدف پيشگيري از جرايم انتخاباتي، ايجاد هماهنگي بين دستگاهها و نهاد هاي عضو ستاد در جهت پيشگيري از وقوع جرايم انتخاباتي ، هماهنگي و تعامل مداوم با هيات اجرايي و هيات نظارت بر انتخابات و ساير دستگاهها و نهاد هاي عضو، انعكاس رسمي اقدامات مجرمانه دستگاهها و نهاد ها ويا اشخاص به مراجع صالح است
ميرزايي فر با تاكيد بر حضور و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات بيان كرد:ضمن دعوت از مردم براي حضور پرشور و حداكثري در انتخابات، فضاي مجازي نيز رصد مي شود و با جرائم انتخاباتي در اين فضا برخورد خواهد شد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد مردم شادگان امسال نيز انتخاباتي پرشور و با شكوهي را رقم بزنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*