اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127416
تاریخ انتشار: 1396/01/29 10:45
.

یک منبع آگاه در بانک مرکزی خبر رفتن محمدرضا خانی از بانک سرمایه را تایید کرد و افزود: بنا به پیشنهاد هیئت مدیره بانک سرمایه علیرضا پویان شاد برای مدیرعاملی بانک سرمایه به بانک مرکزی معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک‌امروز، درحالی که ناهید مونسان مدیر روابط عمومی بانک سرمایه در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها خبر رفتن محمدرضا خانی از بانک سرمایه را تکذیب و آن را شایعه خوانده بود، یک منبع آگاه در بانک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ما رفتن خانی از بانک سرمایه را تایید کرد.
وی اظهار داشت: هیئت مدیره بانک سرمایه عليرضا پويان شاد را به بانک مرکزی معرفی کرده‌ و به زودی پویان شاد به عنوان مدیرعامل جدید بانک سرمایه منصوب خواهد شد.
گفتنی است علیرضا پویان شاد، معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، جایگزین خانی در بانک سرمایه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته مجدد درباره پرونده تخلفات مالی بانک سرمایه صحبت کرده بود. وی در رابطه با صندوق ذخیر فرهنگیان و بانک سرمایه گفت: دیروز گزارشی را می خواندم که خیلی برایم سنگین بود، ٨ هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان از معوقات این بانک فقط در اختیار ٣١ نفر است که بعضا با خلاف این پول ها را گرفتند و برنگرداندند، البته این رقم با سود و تاخیر است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*