اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127418
تاریخ انتشار: 1396/01/29 11:03
در این حادثه راننده خودرو که از ناحیه ران مورد اصابت گلوله اسلحه کلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونریزی در بیمارستانی در اهواز جان باخت

رکنا نوشت: دو راهزن مسلح که هنگام سرقت یک‌خودرو در جاده اهواز - شوش، راننده آن را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
مجید افراخته رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت: این سارقان مسلح تیرماه پارسال هنگامی که قصد سرقت یک دستگاه خودروی پژو در جاده اصلی اهواز - شوش را داشتند با مقاومت راننده روبه‌رو شدند و با شلیک گلوله وی را به قتل رساندند و متواری شدند. وی گفت: با تلاش اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خوزستان و پیگیری دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش، قاتل در روستای قلعه کوچک شهرستان کارون خوزستان شناسایی و دستگیر شد.
افراخته افزود: متهم ردیف اول پارسال در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی دستگیر شده بود و همدست وی نیز با هماهنگی مقام قضایی بامداد دوشنبه در مخفیگاه خود همراه با یک قبضه اسلحه جنگی دستگیر شد. قتل راننده سواری پژو بامداد پنجم تیرماه 95 در نزدیکی شهر الوان و محدوده روستای بیت حاتم بخش شاوور رخ داد.
در این حادثه راننده خودرو که از ناحیه ران مورد اصابت گلوله اسلحه کلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونریزی در بیمارستانی در اهواز جان باخت. سارقان هنگامی که از سرقت سواری پژو ناامید شدند، خودروی پرایدی را به قصد سرقت در جاده سراسری اهواز - شوش متوقف کردند، اما با اقدام اهالی و تعقیب آنها، سارقان خودروی پراید را رها کردند و متواری شدند. بخش شاوور با دو شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا و 90 هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین بخش در خوزستان است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*