اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127419
تاریخ انتشار: 1396/01/29 11:20
یگان های نمونه نیروهای مسلح در خوزستان همزمان با گرامیداشت روز ارتش، با انجام رژه در اهواز، توان نظامی و آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا در روز گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در خوزستان اعم از نظامی و انتظامی و بسیج روز سه شنبه با اجرای رژه حماسی، در بلوار قدس اهواز، توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.


در این آیین علاوه بر رژه یگان های نظامی و انتظامی پیاده از مقابل جایگاه، توان نظامی نیروهای مسلح در خوزستان از جمله ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب، با رژه ادوات ، تجهیزات و سلاح های سنگین و نیمه سنگین، و نیز خودروهای سبک و سنگین و موتوری با آرایش نظامی از مقابل جایگاه به نمایش گذاشته شد.
چند نفر از چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با پریدن از بالگردهایی که بر فراز آسمان آیین گرامیداشت روز ارتش به پرواز در آمده بودند، پس از انجام حرکات نمایشی مقابل جایگاه فرود آمدند.
در آین آیین استاندار خوزستان، فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ارتش ، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ، مسئولان استانی و نیز مردم حضور داشتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*