اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127422
تاریخ انتشار: 1396/01/29 18:02
.

عصرجهان-فرمانده انتظامی استان به مناسبت 29 فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت از مقام و ایثارگری های دلیرمردان ارتش این روز را به همه ارتشیان جان بر کف تبریک گفت .
در متن این پیام آمده است :
29   فروردین ماه، تداعی گر‌ حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر وهمیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند. این روز تاریخی، روز “بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی” است که نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد و توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلف به نمایش گذاشت.
کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری‌های آحاد نیروهای آن به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان، افتخارآمیز و غرور برانگیز است .
29 فروردين يادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كيان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع كنند، آنانی كه در طول هشت سال دفاع مقدس آن‌چه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حريم دين و ميهن به‌كار بستند و نشان دادند كه نيروهای كارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند كه با توكل به خدای متعال و الهام از مكتب شهادت‌طلبانه سيدالشهدا(ع) همواره آمادگی انجام هر مأموريتی را دارند و در اين رهگذر به فرمان امام خمينی(ره) با خلق حماسه‌های عظيم و به يادماندنی برگ‌های زرين افتخار را به دفتر تاريخ سراسر حماسه ملت ايران افزودند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای بیش از 48 هزار شهید در راه دفاع از تمامیت ارضی کشوروارزشهای والای اسلامی نموده ، بهمین خاطر29 فروردین ماه هر سال نه تنها در تقویم بلکه در دل مردم قدرشناس و حماسه آفرین ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار وقدردانی از غیور مردان ارتش نقش بسته است.
اينجانب 29 فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را كه پاسداشتي از مقام و ايثارگري دلير مردان ارتش مي باشد تبريك عرض نموده و سربلندي و سرافرازی ايران اسلامي را در پرتو رشادتهاي ارتشيان جان بر كف از خداوند سبحان خواستارم.
 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*