اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127433
تاریخ انتشار: 1396/01/29 23:34
.

رئیسی: پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم/کاندیدای اصولگرا و اصلاح‌طلب خط امامی هستم
ایلنا نوشت: نامزد انتخاباتت ریاست جمهوری با بیان اینکه پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم، گفت: حق‌ تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می‌شود.
حجت‌الاسلام رییسی در جمع فعالان دانشجویی با بیان اینکه باید بسترهای فساد را از بین برد، گفت: در دولت اسلامی اجازه نمی‌دهم فساد در هیچ کجا لانه کند.
او با تاکید بر اینکه قبل از هرکسی، رییس دولت باید مدعی مبارزه علیه فساد باشد، اظهار کرد: نظام بانکی کشور باید متحول شود و ما امکان تحول را داریم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال تشکیل دولتی در طراز نظام اسلامی هستیم، ادامه داد: نباید به هیچ‌کس و هیچ جریان سیاسی وام‌دار بود.
رییسی با تاکید براینکه پول گزافی ندارم که در انتخابات خرج کنم، اظهار کرد: حق‌ تولیت بنده فقط برای زائران و فقرا خرج می‌شود. قادریم با توجهات حضرت رضا(ع) فقر را از چهره کشور بزداییم.
او ادامه داد: می‌توانم کاندیدای جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در خط امام(ره) باشم. باید دولت کار و کرامت به نام امام رضا(ع) آغاز شود. به‌عنوان یک خادم برای حل مشکلات مردم آمده‌ام. دولت ما دولت انقلابی خواهد بود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌دانم در چه عرصه‌ای وارد شده‌ام که منافع خیلی ها به خطر افتاده است؟ بنده نسبت به هجمه‌ها جا نخواهم زد. برنامه ما نجات اقتصاد و مدیریت کشور است.
رییسی با بیان اینکه نیامده‌ام که بروم، گفت: آمده‌ام که موفق شوم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*