اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127453
تاریخ انتشار: 1396/01/31 02:03
رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور گفت: اطلس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تهیه و برای تک تک استان‌ها ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری در نشست خبری خود العام کرد: سامانه تبلیغات انتخاباتی روز گذشته تصویب نهایی شد بر همین اساس هر یک از نامزدها و طرفداران آنها باید از طریق این سامانه برای انجام تبلیغات مراجعه و ثبت‌نام کنند.

او افزود: ستاد تامین امنیت انتخابات از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است، در این ستاد نمایندگان ستاد کل، سپاه، ارتش، ناجا، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و رسانه ملی حضور دارند.

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور ادامه داد: اطلس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تهیه و برای تک تک استان‌ها ارسال شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: همه کاندیدا پایبندی خودشان به قانون را اعلام کردند اما بی‌قانونی ممنوع است، اما اگر نامزد و طرفدارانش بی‌قانونی کنند برخورد خواهیم کرد.  اگر نامزدی کارهای غیرقانونی انجام داد، خودش باید عواقب کار خودش را بپذیرد.

او ادامه داد: کاندیدا باید با ادمین و انتشاردهنده اخبار قراردادی داشته باشند و یک نسخه هم به وزارت کشور بدهند تا اگر کاری خلاف قرارداد، انجام شد خود نامزد بتواند مدعی شود و شکایت کند. اما زمانی که طرفدارانی کانال می‌زنند باید به وزارت ارشاد مراجعه کنند و لوگویی دریافت کنند، این برای دو منظور مفید است زمانی که خلاف کاندیدا حرفی زده می‌شود، می‌تواند پیگری کند و در ستاد حقیقی هم می‌توانند با این شیوه از انتشار مطالب جلوگیری کنند.

ذوالفقاری تاکید کرد: آنچه که معیار تلقی می‌شود قانون است، خرید و فروش رای، تقلب در رای‌گیری، ایجاد رعب و وحشت ، اختلال در امر انتخابات جرم است. تبلیغ و تجمعات مشکلی نداره اما اگر توهین و تخریب صورت گرفت، جرم است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*