اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127461
تاریخ انتشار: 1396/01/31 02:36
شهرداری چی های تبریز نفت وگاز را با دست خالی روانه گچساران کردند

عصرجهان-تیم فوتبال شهرداری تبربز در هفته ششم از مرحله نهایی لیگ دسته دو در دقایق پایانی  حریف گچسارانی را  شکست داد.
این بازی که از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 30 فروردین در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز انجام شد با برتری دو بر یک بسود تیم میزبان به پایان رسید تا نفتی های گچساران سومین بازی خارج ازخانه خود در این مرحله را با شکست پشت سر بگذارند.
تک گل تیم نفت و گاز گچساران در این بازی در دقیقه 75 توسط مرتضی حیدری به ثمر رسید گل های شهرداری تبریز در دقایق 15 و 87 به ترتیب توسط علی پورمحمد و توحید گوجایی به ثمر رسید.
ترکیب شهرداری تبریز در دیدار امروز به شرح زیر بود :
فرهاد کرمانشاهی _توحید قوجایی_ علی محمدی__ محمد قنبری _ بابک نوین _ امیر خدایی _ حسین گوهری _ رسول پیرزاده _ علی پورمحد _ مهدی رستم زاده _ حسین قره داغی
نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب زیر وارد زمین مسابقه شدند :
عبدالصمد احمدی،فرشاد عبداللهی ،علی جهانگیری،عماد قاسمی،اسماعیل هاشمی نیا، یحیی رحمانی،مصطفی نوبخت ،مرتضی حیدری، عباس عامری، سهیل صالحی ، فرشید پاداش
نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده تبریز به پایان رسید ،تک گل شهرداری در نیمه اول در دقیقه 14 توسط علی پورمحمد به ثمر رسید و همچنین در اواخر همین نیمه عبدالصمد احمدی دروازه بان نفت وگاز به دلیل مصدومیت شدید جای خود را به هادی زرین ساعد داد .
نیمه دوم را نفتی ها بهتر آغاز کردند تا اینکه فرشید علیزاده تازه نفس با یک سانتر زیبا مرتضی حیدری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر زیبا توپ را وارد گل تبریزی ها کرد .
در حالی که به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می شدیم شهرداری چی ها چندین کرنر را بروی دروازه نفت وگاز سانتر کردند که در یکی از موقعیت ها توحید قوجایی دقیقه 87 توپ را وارد دروازه نفت وگاز گچساران کرد تا بار دیگر نفتی ها با دست خالی به گچساران برگردند .
بدین ترتیب در پایان هفته ششم در گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با یک پله سقوط و کسب 9 امتیاز و بدلیل گل زده بیشتر نسبت به تیم شاهین شهرداری بوشهر در رده دوم جدول گروه قرار گرفت و شهرداری با کسب این سه امتیاز ۸امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.
دیدار بعدی نفت وگاز گچساران روز سه شنبه 5 اردبیهشت 96 در گچساران برگزار خواهث شد که در این دیدار حساس باید به مصاف اروند خرمشهر بروند .
شهرداری تبریز نیز باید در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری این شهر برود .
منبع/دی اسپورت
 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*