اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127483
تاریخ انتشار: 1396/02/01 22:25
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در سفر به رامشیرمطرح کرد؛
افشین حیدری در مورد وضعیت نامطلوب سالن ها گفت: سالن ها از چند سال قبل بدین شکل بوده اما متاسفانه کسی پیگیری نکرده و حال تمام مسائل بر روی دوش ما افتاده است. البته ما هم تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد تا از تامین اعتبارات به این مشکلات رسیدگی کنیم و قطعا نواقص و کمبودها را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از امکانات ورزشی شهر رامشیر بازدید کرد.
پیش از ظهر امروز افشین حیدری بعداز افتتاح سالن حجاب شهرستان شادگان، به شهر رامشیر رفت تا ضمن بررسی وضعیت امکانات ورزشی این شهرستان در جلساتی با نماینده و مسوولان شهر درباره برطرف کردن مشکلات ورزش مذاکره کند.


افشین حیدری  در خصوص انجام سفرهای شهرستانی گفت:  ورزش با زندگی مردم خوزستان عجین شده است و استعدادهای فراوانی در شهرهای کوچک و بزرگ استان وجود دارد که با تلاش دستگاه خدوم ورزش و همیاری سایر مسئولان در صدد شناسایی و کمک به رشد این استعدادها هستیم.
وی بااشاره به امکانات ورزش رامشیر اظهارداشت :رامشیر کوچک با پتانسیل های بالا می بایست در ورزش کشور بزرگی کند.بعنوان خادم اول ورزش  استان از محضر مردم شریف این شهرستان به خاطر کمبودها و نبودها در زیرساخت های ورزش پوزش می طلبم.
مرد اول ورزش استان تاکید کرد: نظام مقدس اسلامی یکی از اولویت هایش که برما مسئولین تکلیف است عدالت در توزیع امکانات ورسیدگی به مناطق محروم وکم برخوردار است.در این راستا رامشیر در توسعه زیرساختی در زمره شهرهای اول اداره کل ورزش و جوانان است.
حیدری که به همراه اقبال محمدیان نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های رامشیر و رامهرمز از چند پروژه ورزشی ناتمام در ورزشگاه تختی رامشیر دیدن می کرد،
 با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه از ورزش به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد و اظهار کرد: با برنامه ریزی می توان آینده ورزش شهرستان را در جهت نیل به اهداف بلند و کسب جایگاههای برتر رقم زد که امیدوارم این بازدیدها خروجی خوبی داشته باشد.


وی ادامه داد: ورزش در رامشیر مظلوم و محروم واقع شده و مشکلات عدیده دارد، البته این مختص رامشیر نیست بلکه در اغلب شهرهای استان و کشور این مشکلات وجود دارد.مطمئنا با جدیت بیشتر و تلاش همه جانبه مشکلات سخت افزاری و محدودیت های مالی را برطرف خواهیم کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: همه ما باید به ورزش کمک کنیم تا از حالت فعلی خارج شود و این مستلزم حضور همه کسانی است که سالها عمر خود را صرف ورزش کرده اند، آنها باید وارد میدان شوند.مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان افزود: پیگیر طرح های نیمه تمام پروژه های عمرانی شهرستان هستیم.


وی در مورد وضعیت نامطلوب سالن ها گفت: سالن ها از چند سال قبل بدین شکل بوده اما متاسفانه کسی پیگیری نکرده و حال تمام مسائل بر روی دوش ما افتاده است. البته ما هم تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد تا از تامین اعتبارات به این مشکلات رسیدگی کنیم و قطعا نواقص و کمبودها را برطرف خواهیم کرد.
حیدری افزود: تمام تلاش و کوشش خود را برای رفاه حال ورزشکاران انجام خواهیم داد تا بسترهای لازم برای ورزش شهرستان رامشیر فراهم شود. این موضوع واقعا در شان مردم ورزش دوست و ولایتمدار رامشیر نیست.
حیدری درخصوص ورزش بانوان نیز اضافه کرد: یکی از مشکلات ورزش بانوان، کمبود منابع مالی است که سبب وجود بعضی کاستی ها در ورزش بانوان شده است.
وی در مورد وضعیت سالنهای ورزشی شهرستان بیان کرد: سالنهای ورزشی ما اصلا استاندارد نیستند. وی خاطرنشان ساخت:وعده ها در حد حرف باقی نمی ماند
و قول می دهم  ورزش شهرستان را نجات خواهیم داد امابه گذشت زمان نیازداریم.مگر می شود کاری را بدون پول و اعتبار انجام داد؟ باید تحمل کرده و عجله به خرج ندهیم زیرا کارها یک شب حل نخواهد شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*