اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127587
تاریخ انتشار: 1396/02/09 23:34
.

هشت مسابقه تعیین کننده از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران در هفت شهر کشور امروز برگزار شد و حاصل آن تغییر تیم دوم جدول و جابجایی استقلال و تراکتورسازی قبل از هفته پایانی بود. پرسپولیس که با اعتصاب بازیکنانش این هفته تمرین نداشت، در همان آغاز بازی دوگل خورد، ولی به زحمت بازی را 3 بر 3 مساوی کرد. استقلال منصوریان هم از شکست تراکتور در اصفهان نهایت بهره را برد و با دو گل دیدنی پدیده را در مشهد شکست داد...

عصرجهان-تکلیف تیم نایب قهرمان و دو تیم دیگر سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر همچنان مشخص نشد و به هفته پایانی کشید.
از رأس ساعت 18 امروز، هشت مسابقه تعیین کننده از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران در سراسر ایران آغاز شد و به رغم قهرمانی پیش از موعد پرسپولیس، چهار تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و سه تیم برای فرار از سقوط به دسته پایین تر جنگیدند. در این میان، در کورس استقلال و تراکتورسازی برای نایب قهرمانی، آبی ها پیشی گرفتند، ولی هنوز یک بازی برای تثبیت جایگاه خود فاصله دارند.
دو تیم اصفهانی و 42 امتیازی ذوب آهن و سپاهان برای رده چهارم رقابت جدی داشتند که اولی حریف پرسپولیس بی انگیزه در آزادی بود و با دو گل زودهنگام نشان داد که چهارمی را نشانه گرفته است. دومی هم در نقش جهان از تراکتور پرانگیزه میزبانی کرد و در هر نیمه، یک گل زد تا با لغزش عجیب ذوبی ها در نیمه دوم، به سهمیه آسیایی با کرانچار چشمک بزند و از همشهری پیشی بگیرد.
در پایین جدول اما نتایج امروز وضعیت را پیچیده تر کرد و از بین سه تیم سیاه جامگان، صبای قم و سایپا، حالا همه چیز در هفته پایانی ممکن است.
در این گزارش لحظه به لحظه، شما را در جریان نتایج و فعل و انفعالات بازی ها و همچنین شرایط جدول رده بندی قرار می دهیم.


تابلوی نتایج آنلاین هفته 29
پدیده مشهد یک - استقلال تهران 2 /داور: پیام حیدری
پیکان 2 - سایپا 0 / داور: اشکان خورشیدی
نفت تهران یک - صبای قم 2 / داور: بیژن حیدری
استقلال خوزستان 0 - گسترش فولاد 0/  داور: سیدرضا مهدوی
ماشین سازی تبریز 0- سیاه جامگان مشهد یک / داور: موعود بنیادی فر
نفت آبادان 0- فولاد خوزستان یک /  داور: مهدی مرجانزاده
سپاهان 2 - تراکتورسازی تبریز 0/  داور: حمیدحاج ملک
پرسپولیس 3- ذوب آهن اصفهان 3 /  داور: حسن اکرمی

دقیقه 6: نفت تهران با گل رضا اسدی دروازه صبای قم را باز کرد. (نفت تهران یک -صبای قم0)
دقیقه 8: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی روی یک ضربه کرنر دروازه اش را توسط سید محمدرضا حسینی باز شده دید. (پرسپولیس 0 -ذوب آهن یک)
دقیقه 12: جری بنگستون دروازه پرسپولیس اعتصابی را برای دومین بار به همان شکل گل اول یعنی ارسال از کرنر باز کرد. (پرسپولیس 0 -ذوب آهن2)
دقیقه13: سپاهان ناچار شد مسعود حسن زاده گلزن خود را از بازی بیرون بکشد و جلال الدین علی محمدی را وارد زمین کند.
دقیقه 28: سیاه جامگان در تبریز توسط گوران یرکوویچ دروازه ماشین سازی سقوط کرده را باز کرد تا کورسوی امید برای بقا زنده شود. (ماشین سازی 0 - سیاه جامگان یک)
دقیقه31: فولاد در دربی خوزستان دروازه نفت آبادان را در خانه اش گشود. گل فولادی ها را بختیار رحمانی به ثمر رساند. (نفت آبادان 0 - فولاد یک)
دقیقه 33: رضاعنایتی گل تساوی را در آخرین روزهای فوتبالش برای صبای قم به ثمر رساند و دروازه تیم علی دایی را باز کرد. (نفت تهران یک -صبای قم یک)
دقیقه 33: پیکان گل برتری را وارد دروازه دیگر خودروساز لیگ کرد تا سایپا را به سمت دره سقوط به لیگ یک هل دهد. گل پیکان را سیامک نعمتی زد. (پیکان یک - سایپا 0 )
دقیقه 34: مهدی رحمتی توپ رو به عقب را دفع کرد که در مسیر به معین عباسیان برخورد کرد و به آرامی وارد دروازه استقلال شد. (پدیده یک -استقلال 0)
دقیقه 37: سروش رفیعی با ضربه علی محکم و دیدنی از درون محوطه جریمه توپ سرگردان را به تور دروازه ذوبی ها چسباند تا اختلاف به یک گل تقلیل یابد. (پرسپولیس یک -ذوب آهن2)
دقیقه41: شوت پای چپ مهرداد محمدی از زاویه بسته و پس از جا گذاشتن آقایی در درون محوطه جریمه، سپاهان را پیش انداخت. (سپاهان 1 -تراکتورسازی 0)
در پایان نیمه نخست، تنها یک دیدار (استقلال خوزستان-گسترش فولاد) گل نداشت و نکته جالب اینکه هر سه تیم مثلث بالانشین لیگ، در نیمه نخست بازنده به رختکن رفتند.

دقیقه52: بنگستون در مصاف تک به تک با بیرانوند خروج کرده، پشت محوطه جریمه و نزدیک خط عرضی زمین صاحب توپ شد و با بغل پای دقیقه و فنی گل سوم ذوبی ها را به میزبان بی انگیزه زد. (پرسپولیس یک -ذوب آهن3)
دقیقه 54: مهدی طارمی بلافاصله اختلاف با ذوبی ها را به یک گل برگرداند. طارمی با پاس علیپور به گلر حریف تک به تک شد و با چیپ زیبا 17 گله شد و درصدر جدول گلزنان ایستاد. (پرسپولیس 2 -ذوب آهن3)
دقیقه 58: نورافکن پدیده این فصل استقلال با شوت سرکش از فاصله 28 متری دروازه پدیده را گشود تا بازی مساوی شود. (پدیده یک -استقلال یک)
دقیقه 71: پیکان با گل بهترین گلزنش یعنی گادوین منشا، فاصله با سایپا را دو برابر کرد. نارنجی شانس آوردند که لیگ هفته آینده تمام می شود. (پیکان 2 - سایپا 0 )
دقیقه 80: ضربه عجیب و آکروباتیک جابر انصاری از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه پدیده رفت تا استقلال از تراکتور سبقت بگیرد. (پدیده یک -استقلال 2)
دقیقه 81: مهدی طارمی با پنالتی که علیپر گرفت دومین گل خودش در این بازی و گل شماره 18 در فصل را به ثمر رساند تا از ساسان انصاری فاصله بگیرد (پرسپولیس 3 -ذوب آهن3)
دقیقه 89: صبای قم گل حیاتی را توسط امید جهانبخش وارد دروازه نفت تهران کرد تا صمد مرفاوی روی ابرها باشد. (نفت تهران1-صبای قم2)
دقیقه 93: هرایر مگویان به خاطر خطای دقیقه آخر روی بازیکن پدیده با دریافت کارت زرد و سپس با اعتراض به داور با کارت قرمز جریمه شد.
دقیقه 88: طلایی ها با پنالتی حاج صفی اختلاف را با تراکتور دو برابر کرد و خیال استقلال را هم راحت کرد. (سپاهان 2 -تراکتورسازی 0)


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*