اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127611
تاریخ انتشار: 1396/02/12 15:14
قفل از طریق سیستم بلوتوث قابلیت برقراری ارتباط با گوشی همراه شما را خواهد داشت. Ultraloq UL1 ظاهر ساده ای دارد.

پول نیوز، رکسانا دانیالی- مقوله ی امنیت، محافظت از منازل و یا هر مکان دیگری، از جمله موضوعات پر اهمیتی است که باید به آن توجه ویژه شود. اما در انتخاب مناسب ترین سیستم امنیتی به ویژه برای منازل، چه ویژگی هایی باید مد نظر قرار داده شود؟ قطعا پاسخ به این پرسش حیطه ی گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. با این حال یکی از مهم ترین فاکتور ها، هماهنگی سیستم های امنیتی با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از انواع هوشمند آن ها خواهد بود. در این میان Ultraloq UL1 یکی از بهترین انواع سیستم های امنیتی هوشمند به شمار می رود که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

Ultraloq UL1 یک قفل هوشمند پیشرفته است که با تمام در ها در ضخامت های استاندارد جفت و جور می شود. لازم به ذکر است که این قفل در دو رنگ و طرح مختلف موجود بوده و قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. از طرفی برای نصب Ultraloq UL1 نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی نبوده و با راحتی تمام در کمتر از 5 دقیقه می توانید آن را روی درب خود جایگذاری کنید.

 از بلوتوث تا حسگر اثر انگشت؛ نسل آینده قفل ها(+عکس)

قفل از طریق سیستم بلوتوث قابلیت برقراری ارتباط با گوشی همراه شما را خواهد داشت. Ultraloq UL1 با وجود آن که ظاهر ساده ای دارد، اما به خوبی می تواند امنیت منزل شما را تصمین کند. علاوه بر این ها، سیستم قفل هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت نیز بوده که به صورت خودکار اثر انگشت شما را اسکن می کند. در نتیجه با تایید هویت فرد مورد نظر، در باز خواهد شد. کنترل قفل هم به واسطه ی برنامه ی مخصوص آن که بر گوشی هوشمند شما نصب می شود، میسر خواهد بود. سیستم از وجود باتری های برخوردار است که زمان استفاده یک ساله را برایتان فراهم می آورد. در صورت کاهش سطح باتری قفل، چراغ چشمک زن ال ای دی آن روشن شده و شما را مطلع می کند.

قفل هوشمند بلوتوثی Ultraloq UL1 با حسگر اثر انگشت 129 دلار قیمت دارد. 

 از بلوتوث تا حسگر اثر انگشت؛ نسل آینده قفل ها(+عکس)

از بلوتوث تا حسگر اثر انگشت؛ نسل آینده قفل ها(+عکس)

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*