اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127633
تاریخ انتشار: 1396/02/15 02:32
بازیگر "حرامزاده‌های لعنتی" درباره ادامه فعالیت خود در سینما گفت:‌ "دیگر چندان خودم را به عنوان یک بازیگر نگاه نمی‌کنم. این موضوع بخش اندکی از زمان و تمرکز مرا به خودش اختصاص می‌دهد"

عصرجهان-برد پیت برای نخستین بار پس از رسانه‌ای شدن ماجرای طلاقش از آنجلینا جولی در این باره صحبت کرد. او در این مصاحبه مصرف زیاد مشروبات الکلی و مواد مخدر روان‌گردان را تایید کرد.

تصویر اعترافات تازه برد پیت درباره جدایی از آنجلینا جولی

به گزارش عصرجهان به نقل از خبرآنلاین، بازیگر «آقا و خانم اسمیت» تایید کرد که پس از جدایی از آنجلینا جولی مصرف مشروبات الکلی را ترک کرده است.

این بازیگر ۵۳ ساله چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در گفت‌وگویی اعلام کرد که مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته و در جلسات روان‌درمانی شرکت می‌کند. او در این باره گفت: «روان‌درمانی را تازه شروع کرده‌ام و از این کار بسیار راضی هستم.»

آنجلینا جولی ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ به شکلی ناگهانی دادخواست جدایی از برد پیت را به دادگاه ارائه کرد. خبر جدایی این زوج سرشناس خیلی زود به رسانه‌های جهان راه یافت.

پیت درباره جدایی از آنجلینا جولی گفت: «این جدایی منشا تغییرات بسیار بزرگی بود. من به یاد ندارم که پس از فارغ‌التحصیل شدن از کالج حتی یک روز را بدون مصرف مشروبات الکلی یا مواد روان‌گردان گذرانده باشم. خیلی خوشحالم که همه آن‌ها را کنار گذاشتم.»

او با دفاع از تصمیمشان برای جدایی گفت که آن‌ها تصمیم گرفتند تا به جای پیش گرفتن راه «تنفری گزنده» با همکاری مشکلاتشان را حل کنند.

این بازیگر پس از جدایی از همسرش با مشغول شدن به هنرهای دستی آرامش پیدا کرده است. او در این باره گفت:‌ «حالا با استفاده از چوب، گچ و گل خیلی چیزها می‌سازم.»

بازیگر «حرامزاده‌های لعنتی» درباره ادامه فعالیت خود در سینما گفت:‌ «دیگر چندان خودم را به عنوان یک بازیگر نگاه نمی‌کنم. این موضوع بخش اندکی از زمان و تمرکز مرا به خودش اختصاص می‌دهد.»

فیلم جدید برد پیت با عنوان «ماشین جنگ» طنزی تلخ درباره جنگ آمریکا در افغانستان است که از ۲۶ می در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان


ali
|
United States
|
1396/07/02 22:22
  +0

  -0
پاسخ
خيلي خوب بود؛
جديدترين اخبار سينما و تلويزيون در https://www.filmnetnews.ir/

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*