اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127732
تاریخ انتشار: 1396/02/18 22:32
غفور رادی دانش آموخته رشته فلسفه و حکمت از دانشگاه دولتی شیراز و عضو اصلی شورای اجرایی جمیت هلال احمر شهرستان بهمئی هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان است

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان در راستای ایجاد شناخت، به منظور انتخابی آگاهانه، به صورت رایگان رزمه کاری،اهداف و آرمان های کاندیدای شورای شهر و روستا سراسر کشور را به انضمام 1 و حداکثر دو عکس درج و در صفحه انتخابات به اشتراک می گذارد.
مخاطبان می توانند در قسمت ارسال نظرات، دیدگاه ها و سئوالات خود را از کاندیدای مورد نظر درج و ارسال نمایند تا کاندید شورا در اولین فرصت پاسخ دهند.
* غفور رادی کاندیدای انتخابات شورای شهر لیکک در یک نگاه

غفور رادی دانش آموخته رشته فلسفه و حکمت از دانشگاه دولتی شیراز و عضو اصلی شورای اجرایی جمیت هلال احمر شهرستان بهمئی هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان است
*سوابق اجرائی-اجتماعی
✅کارشناس فلسفه و حکمت از دانشگاه دولتی شیراز
✅مسئول دفتر ورزش دانشگاه شیراز  وعضو تیم فوتسال و فوتبال دانشگاه به مدت سه سال از سال1383تا1386
✅دو سال به عنوان پرسنل وظیفه(سرباز معلم)1387تا1389
✅عضو اصلی و نفر  اول انتخابات شورای اجرایی جمیت هلال احمر شهرستان در سال 95 به مدت چهارسال
✅عضو اصلی هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد درسال 95 به مدت چهارسال
✅عضو اصلی هیئت مدیره تعاونی روستای شهید چمران ممبی به مدت دوسال از سال91تا93
✅دبیر دبیرستان های نمونه  و دیگر دبیرستان ها شهرستان
🍃زندگی نامه غفور رادی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک🍃
✍🏻غفور رادی فرزند ملا علیداد رادی در تاریخ 1364/06/30 در روستای چشمه امیری از توابع شهرستان بهمئی شهر لیکک در خانواده مذهبی و انقلابی ونسبتا فقیر و پرجمیت، چشم به جهان گشود.
✍🏻تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه انقلاب اسلامی روستا و مقطع راهنمایی را در مدرسه دکتر شریعتی پس باغ با موفقیت به پایان رسانده.
✍🏻در سال1378 در  ازمون ورودی دبیرستان نمونه معارف اسلامی یاسوج شرکت نموده و با کسب نمره قبولی وارد مرحله گزینش ومصاحبه گردید که ایشان پس از  موفقیت  در این مرحله  در دبیرستان نمونه معارف پذیرفته وثبت نام نمودند.
✍🏻دوران تحصیلی دبیرستان وپیش دانشگاهی  را از سال1378تا1382 در این دبیرستان نمونه معارف اسلامی یاسوج با موفقیت گذرانده و از طرف مدیریت وقت دبیرستان به عنوان دانش اموز برتر اخلاق معرفی ومورد تشویق قرار گرفتند ولوح تقدیر دربافت نمودند.
✍🏻در سال 1382 در کنکور سراسری با رتبه 1484 در رشته فلسفه وحکمت دانشگاه دولتی شیراز قبول شدند   وبعد از مدت یکسال از دوران دانشجویی به عنوان مسئول دفتر ورزش دانشکده های علوم انسانی و علوم اجتماعی و از سال های1383 تا1386 به مدت 3 سال انجام وظیفه نمودند  ودر این مدت عضو تیم فوتسال و فوتبال دانشگاه شیراز بودند .
✍🏻ودر سال 1386 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدند و در همان سال در کنکور کارشناسی ارشد با رتبه  362 در رشته فلسفه دانشگاه کاشان در تکمیل ظرفیت بصورت شبانه پذیرفته شدند اما بعلت مشکلات مالی از ادامه تحصیل انصراف دادند .
✍🏻وبعد از شش ماه از فارغ التحصیلی و تشیکیل پرونده در اداره اموزش وپرورش به عنوان پرسنل وظیه عازم خدمت مقدس سربازی شدند.
✍🏻دوران اموزشی را در پادگان شهید مطهری  کرمانشاه به مدت دو ماه سپری و سپس به تیپ 48فتح انتقال و از انجا به اموزش وپرورش شهرستان بهمیئ انتقال داده و به عنوان پرسنل وظیفه مشغول خدمت در دبیرستان های شهرستان از سال های1387 تا1389 شدند .
✍🏻 در سال اخر باتوجه به بیشترین  درصد قبولی در امتحانات نهایی سال سوم(دیپلم)شهرستان در رشته خود از سازمان اموزش وپرورش استان و اداره شهرستان لوح تقدیر دریافت نمودند.
✍🏻و پس از اتمام خدمت مقدس سربازی  به علت نداشتن مجوز به مدت یک سال از اموزش و پرورش کنار گذاشته شدند تا اینکه در سال 1390 در ازمون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و پرسنل وظیفه،  استخدامی اموزش وپرورش ثبت نام نمودند  و باتوجه به اینکه در سطح استان سی نفر بیشتر نمیخواستند ایشان با کسب 84/6 درصد به نفر اول ازمون پذیرفته وپس از گذراندن مراحل گزینش و مصاحبه وارد شغل مقدس معلمی و حیطه اموزش وپرورش شدند.
✍🏻 در حال حاضر به عنوان دبیر دبیرستان های نمونه ودیگر دبیرستان های شهرستان مشغول به کار هستند..
*درج رزمه کاندیدا ها از طرف سایت به معنای تائید اطلاعات منتشره و یا حمایت از کاندیدای ذکر شده نمی باشد-این فرصت به صورت مساوی در اختیار همه کاندیدا گذاشته می شود
*فقط یکبار به صورت رایگان مطلبی در خصوص هر کاندید درج می شود
*نظرات مخاطبان به شرطی منتشر می شود که حاوی توهین، تهمت و شایعه سازی نباشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*