اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127761
تاریخ انتشار: 1396/02/21 14:15
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان گفت:این شورا برای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز لیستی ارائه نمی کند.

عصرجهان-مهدی قمشی پنجشنبه در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان پس از نشست های متعدد به این نتیجه رسید که به دلایل مختلف از ارائه لیست در انتخابات شورای شهر اهواز صرفنظر کند، بدین ترتیب لیستی با عنوان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و یا شورای هماهنگی اصلاح طلبان ارائه نخواهد شد.
وی افزود: از مردم آگاه و شریف اهواز می خواهیم با دقت نظر و با توجه به حساسیت هایی که در این دوره وجود دارد، همچنین ضرورت حمایت از آقای دکتر حسن روحانی ، در انتخاب افراد دقت و وسواس لازم را مبذول داشته و به کاندیداهای متخصص و متعهد و پاک دست و حامی دکتر روحامی رای دهند.
قمشی تاکید کرد: بدیهی است احزاب سیاسی اصلاح طلب استان خوزستان، بنا به تشخیص و سیاست های حزبی خویش می توانند در حمایت از کاندیداهای مورد نظر خویش اقدام کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار خواهد شد.
اخیرا لیستی به نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) خوزستان، برای معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر اهواز در فضای مجازی منتشر شده بود، که جمنا آن را تکذیب کرده است/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*