اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127849
تاریخ انتشار: 1396/02/26 16:46
آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در سالن اجتماعات این بیمارستان با حضور مدیر شبکه ، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان، روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن در سالن اجتماعات این بیمارستان با حضور مدیر شبکه ، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان  برگزار گردید.


بنا به همین گزارش در این جلسه ابتدا دکتر شهرام ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و بی شائبه دکتر مهدیان از وی به عنوان مدیر موفق و لایق یاد کردند و عنوان داشتند که مسئولیت ودیعه ای است که به عهده افراد به امانت گذاشته میشود و جابجایی مدیران تنها به دلایل تعییر تاکتیکی در مدیریت صورت میگیرد و امیدواریم آقای دکتر مهدیان در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.


در ادامه آقای دکتر امیر عباس مهدیان رئیس اسبق بیمارستان و متخصص داخلی  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه و شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان  عنوان کردند که در طول مدت مسئولیت تمام توان و تلاش خود را به کار بسته ایم که ارائه خدمات به مردم  را ارتقا دهیم که ان شاا... مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد .
در انتها سرکار خانم دکتر رخشید پیربویری رئیس جدید بیمارستان در ابتدا اظهار داشتند با همکاری همکاران تمام تلاش خود را در راستا بهبود خدمات ارائه شده بکار می بندم و از اعتماد دکتر ابراهیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان  مسجدسلیمان سپاسگزارم.

خبرنگار/پرویز دیوید خسروی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*