اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127853
تاریخ انتشار: 1396/02/26 18:10
مسلم مختاری: اینجانب با توجه به حضور افراد صالح ، تصمیم گرفتم در راستای ایجادِ وحدت و همدلی بین نیروهای مومن ، ولایتمدار و دلسوز شهرستان ، ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات ، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم

عصرجهان- مسلم مختاری کاندیدای شورای شهر لیکک با صدور بیانیه ای، ،انصراف خود را از کاندیداتوری شورای شهر لیکک اعلام نمودند.


متن بیانیه مسلم مختاری به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ان تنصراللّه ینصرکم و یثبت اقدامکم     26/2/1396
حمدو سپاس بیکران خدایی که انسان را عقل، اراده، آزادی و کرامت بخشید و سرنوشت مردم را در گرو عزم آنها قرارداد.
با عرض سلام و ادای احترام خدمت آحاد مردم شریف و سرافراز شهرستانم – بهمئي – و سپاس بیکران از عزیزانی که بنده را لایق خدمتگزاری خود دانسته و  زحمات فراوانی را متقبل شده اند. مردمانی که صفا و صمیمیت، مهمان نوازی و بنده نوازی، دلاور مردی و شجاعت، همدردی و برادری شان از دیرینه تا به حال زبانزد بوده و هست.
روزی که بنده با نیت خدمت به مردم شهرم – ليكك - و با تکیه بر توانایی ها و امیدواری به فضل خداوند رحمان و لطف و بزرگواری شما مردم در اين مسير گام برداشته ام ، از ابتداي شروع فعاليتِ كاري ام  در سال 1380 ، با خود و خدای خود عهد بستم که جز در مسیر خیر و آنچه به صلاح مردم است قدمی بر ندارم و با عشق و علاقه کار خود را آغاز کردم و تلاش نمودم با صداقت و شفافیت ، مسائل و مشکلات را با همشهریانم درمیان بگذارم و چیزی که بیش از همه به آن افتخار می کنم همدردی، هم نشینی و همدلی هایی بود که فارغ از تمام مسائل و به دور از ریا و تظاهر، در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم و اقشار ضعیف شهرستانم داشته ام.
 حال که موعد پاسخگویی در محضر خدای متعال با مردم شریف و صبور بهمئي  فرا رسیده، بسیار خرسندم که اعلام کنم با نگاه به گذشته در طی کارنامه خود هیچگاه بدنبال منافع شخصی و گروهی، زد و بندهای سیاسی، معاملات اقتصادی با افراد مختلف و سکوت در برابر تخلفات ، تلاش برای رسیدن به منصب هاي مختلف  ، شرکت در مناقصات و مزایده های شهرستان ، چشم پوشی از حق مردم و توهین و تخریب مسئولین نبوده و نيستم  بلکه در راستای منافع مردم و در مسیر حق و عدالت بارها با مشكلاتي نیز مواجه گشتم که البته هیچ کدام باعث نشد تا پای از مسیر حق بردارم.
 اکنون و در آستانه انتخابات 29 ارديبهشت ماه 1396  در خلوت با خود و خدای خود ، پس از ابراز سپاس بي كران و فراتر از مرز زبان از حسن عنایت مردم بهمئي عزیز، كه اینجانب را به این نتیجه گیری سوق داد  تا  از کاندید شدن در انتخابات شورای ،  انصراف دهم ، از محضر همه دوستان و همشهریانم که خواهان حضور حقیر در عرصه انتخابات بودند و با نظر لطف ، احتمال خدمتگزاری بیشتری را برای اینجانب متصور بوده و مشفقانه اصرار بر حضور اینجانب داشتند، جداً و از اعماق وجودم پوزش می طلبم که امکان اجابت درخواست آنان مقدورم نبود.
این حقیر با توجه به احساس مسئولیتي که در تک تک جوانان این شهرستان یافت می شود بر حسب نیازی که به توجه به منویات مرشد انقلاب ، به همت جوانان در تمام عرصه های علمی، سیاسی و … می باشد خودم را مکلف دانسته ام در این امر خطیر پا به عرصه گذاشته و دین خود را به ديار خودم و تمام جوانان همچون خودم ادا نمایم.
به یاری خداوند متعال و همیاری دوستان با وجود سختی های راه از تلاش خسته نخواهیم شد و در عرصه انتخابات نیز مجال را به فرصت جویان برای بازی با شور و شعور جوانان نخواهیم داد و در حد توان ،  افراد اصلحی که توان و تخصص و علم و عمل را داشته باشند معرفی خواهیم کرد. بنده ي حقیر بنا به دلایلی از ادامه کارزار انتخابات صرف نظر می نمایم.
اینجانب ، با نیت خدمت به مردم شهر و منطقه آباء و اجدادیم و با تکیه بر توانایی‌ها و اعتقاد به وظیفه دینی ملی حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و امیدواری به فضل خداوند رحمان و لطف شما مردم نسبت به خدمتگزاران خود، اعلام حضور نموده ام ، با خود و خدای خود عهد بستم که جز در مسیر خیر و آنچه به صلاح است قدمی برندارم. لذا ضمن احترام به دوستانی که بنده را جهت کاندیداشدن تشویق نمودند و مشورت با جمعی از دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت ، توسعه و تعالی جامعه و صاحب نظران و با توجه به حضور افراد صالح ، تصمیم گرفتم در راستای ایجادِ وحدت و همدلی بین نیروهای مومن ، ولایتمدار و دلسوز شهرستان ، ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات ، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم.
با تشکر از همه هموطنان و چهره‌های خدوم و دلسوز مخصوصا جوانان پرشور و باورمند انقلابی که در ماه های گذشته با نظر لطف، این برادر خود را به حضور در فرآینده انتخابات دعوت کردند و بنده را جهت کاندیداشدن تشویق نمودند ، با توجه به حضور افراد صالح در انتخابات ، بر خود لازم می دانم در این زمینه از زحمات امام جمعه محترم ، فرماندار پرتلاش ، دادستان عزیز، شورای تأمین خدمتگزار، سپاه پاسداران اسلامي  ،  نیروی انتظامی فداکار ، اساتید، بزرگان ، دوستان ،  متولیان و دست اندرکارانِ محترم امر برگزاری و اجرای انتخابات و عزیزان محترم هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اعم از شهرستان ، استان و کشور و تمامی عزیزانی که در این مدت به هر عنوان حامی و پشتیبان اینجانب بودند تشکر کرده و امیدوارم در مجال های آتی فرصت خدمتگذاری فراهم آید.
در پایان برای مردم شریف و پاک نهاد بهمئي سرفراز، سربلندی و موفقیت از درگاه خداوندگار هستی را  تمنا دارم و توفیقات روز افزون را برای همه مسئولان و مردم عزیز منطقه و نظام اسلامی در جهت پیشرفت و عدالت و تحقق کامل اهداف نظام و آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری خواهانم.
خداوندا !   تو خود شاهدی آن‌چه از ناحیه‌ ما صورت گرفت، نه رقابتی برای تصاحب قدرت و نه تلاشی برای فزونی ثروت بود؛ بلکه می‌خواستيم  صادقانه خدمتي كرده باشيم..... كه نشد...
بنویسید  به دیوارسکوت/                                                      عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به  لب حرف قشنگ/                                                حرف بد وسوسه شیطان است.
و بدانید که فردا دیر است/                                                   و اگر غصه بیاید امروز،
تا همیشه دلتان درگیر  است.
پس بسازید رهی را که کنون/                                              تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی/                                                    که فقط بوی محبت بدهد
مسلم مختاري
خبرنگار و نماينده صدا و سيما

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*