اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127860
تاریخ انتشار: 1396/02/26 21:16
با صعود پالایش نفت آبادان به فینال لیگ برتر بسکتبال؛
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با پیروزی بر دانشگاه آزاد تهران حریف پتروشیمی بندر امام در فینال رقابت های لیگ برتر شد.

عصرجهان-تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان روز سه شنبه در پنجمین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر موفق شد میهمانش دانشگاه آزاد تهران را با نتیجه 85 بر 66 شکست دهد تا حریف پتروشیمی بندر امام دیگر تیم خوزستانی در فینال شود.

دو تیم در کوارتر نخست این دیدار پایاپی یکدیگر پیش رفتند و بازی جذابی ارائه دادند و تیم دانشگاه آزاد تهران توانست با امتیازگیری در ثانیه های پایانی 19 بر 18 پیروز شود.
پالایش نفت آبادان در کوارتر دوم با فشار هوادارانش و تشویق های بی امان آنها نبض بازی را در دست گرفت و توانست با درخشش سعید داورپناه 28 بر 13 به برتری برسد.


در کوارتر سوم، بازی متعادل دنبال شد و تیم دانشگاه آزاد با درخشش جوینز بازیکن آمریکایی خود 17 بر 14 میزبانش را شکست داد.
پالایش نفت آبادان که در کوارتر چهارم نمی خواست فاصله امتیازی اش با دانشگاه آزاد کمتر شود روی به بازی هجومی آورد و با استفاده از موقعیت ها و همچنین بازی خوب محمد حسن زاده و سعید داورپناه 25 بر 17 پیروز شد.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان پنج دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر با نتیجه 3 بر 2 تیم دانشگاه آزاد تهران را شکست داد.
روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده پتروشیمی بندر امام میزبان پالایش نفت آبادان در دیدار فینال است و دو بازی برگشت نیز روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده در آبادان برگزار می شود.
قهرمان رقابت های لیگ برتر بسکتبال از مجموع هفت دیدار بین تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان مشخص می شود/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*