اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127871
تاریخ انتشار: 1396/02/27 12:12
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر دقت، ظرافت و حساسیت در انتخاب رییس جمهور را خواستار و عنوان داشت: رییس جمهور دوازدهم باید به تمام معنا یک انقلابی باشد.

عصرجهان-حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه مسؤولان نباید مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، گفت: انتخابات یک تکلیف الهی و نخستین شرط برای انتخاب رییس جمهور باید تقوامداری، ساده زیستی و انقلابی گری باشد.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار ما  در اجتماع نیروهای انقلاب اسلامی بهمئی با ابراز امیداوری از اینکه انقلاب اسلامی مقدمه تشکیل دولت عدل گستر مستضعفان جهان باشد، گفت: ملت بصیر، زمان شناس و انقلابی ایران به همه تکالیف دینی، اجتماعی و سیاسی خود؛ با بصیرت و آگاهی و صبغه دینی، ولایتمداری و ولایت محوری اهتمام می ورزد.


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فضای گرم انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و ابراز داشت: انتخابات ریاست جمهوری به خاطر انتخاب شخصیت دوم کشوری در حوزه اجرایی و تصمیم گیری داخلی و خارجی، در عرصه بین المللی و بازخورد جهانی اهمیت ویژه ای دارد.
این مقام مسؤول با بیان اینکه در نظام اسلامی در همه رده ها انتخابات استانی، شهرستانی و ملی وجود دارد، افزود: بالاترین انتخابات ملی و شهرستانی با یکدیگر تقارن دارند که ان شاء الله خروجی چنین انتخابات هایی مبارک و حضور حداکثری ملت را شاهد باشیم.
حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه وظیفه امت بنا به فرمایشات ر هبرمعظم انقلاب و امام راحل(ره) حضور در صحنه انتخابات است، ابراز داشت: جهان درباره مشارکت و میزان حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری میزان دلبستگی و وابستگی، علاقه مندی به نظام اسلامی و تأیید عملکرد دولت ها را تحلیل و نمره قبولی به سیستم اجرایی کشور خواهد داد.
وی ساز و کار انتخابات در کشور را تعریف شده بیان کرد و افزود: شرح وظایف هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، دستگاه های قضایی، سیستم های امنیتی و نیروهای نظامی مشخص و معین است و همانطور که رهبرمعظم انقلاب، صندوق های شعب اخذ رأی را به منزله ناموس سیاسی ملت تشبیه کرد؛ ان شاء الله نهادها و سازمان ها از حیثیت رأی مردم بادقت و حساسیت دینی، اجتماعی و قانونی دفاع خواهند کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه حفظ جمهوری اسلامی را اوجب واجبات بیان کرد و خاطرنشان ساخت: عملکرد مسؤولان در حوزه های گوناگون نباید مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کند؛ چرا که انتخابات یک تکلیف الهی و حفظ نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.
این مقام مسؤول در زمینه انتخاب اصلح بیان کرد: تأکید امام راحل، رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع بر این است که در انتخاب اصلح باید از معتمدان، صاحب نظران و متدینان پرس و جو کردوی توصیه امام رابه مردم باداوری کرد که ازجامعه مدرسین وروحانیت فاصله نگیریدوبه نظرمشورتی انها درانتخابات توجه داشته باشید و در جمهوری اسلامی ایران نخستین شرط برای انتخاب رییس جمهور باید تقوامداری، ساده زیستی و انقلابی گری باشد.
حجت الاسلام سپهر توانمندی مدیریتی، تدبر و تدین، قدرتمندی و عدم ترس در برابر بیگانگان، قدرت تصمیم گیری برای رفع مشکلات کشور، مبارزه جدی با گرانی، بیکاری و اشتغال، روحیه جهادی در خدمتگزاری به مردم، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، اقدام جهادی برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، امام راحل و شهدا، مدیریت جهادی و خدمتگزاری صادقانه را ویژگی ها و شاخص های نامزد اصلح بیان کرد.
وی دقت، ظرافت و حساسیت در انتخاب رییس جمهور را خواستار و عنوان داشت: رییس جمهور دوازدهم باید به تمام معنا یک انقلابی باشد. وی درپایان ازاقدام انقلابی دکترفالیباف دراتحاد نیروهای انقلاب اسلامی به نیکی یادکرد وتشکرنمود/



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*