اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127891
تاریخ انتشار: 1396/02/31 12:28
امیدوارم که با استعانت از خداوند سبحان بتوانم در راستای پیشرفت و آبادانی شهرم نماینده ای شایسته و درخور شان شما مردم عزیز باشم.

به گزارش عصرجهان، فضل اله باغ سخا منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لیکک با ارسال پیامی به این رسانه خبری مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به حضور پر شور مردم شهر لیکک در انتخابات شورای شهر به شرح زیر اعلام نمودند:
بسمه تعالی
باسلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مردم فهیم آگاه وانقلابی شهرستان بهمیی
لازم میدانم نخست از حضور گسترده و مشارکت بالای شما عزیزان در صحنه انتخابات و هم از این‌ که بنده  حقیر را مورد لطف و رهین منت خویش قرار داده اید تقدیر و تشکر به عمل بیاورم و اذعان نمایم که برنده اصلی انتخابات خود شما مردم شریف هستید.
امیدوارم که با استعانت از خداوند سبحان بتوانم در راستای پیشرفت و آبادانی شهرم نماینده ای شایسته و درخور شان شما مردم عزیز باشم.
و قول میدهم که برای رفع مشکلات شهری و آسیب های اجتماعی و رضایت شما مردم عزیز که رضایت پروردگار حق تعالی است از هیچ اقدامی فروگذارنکنم.
و در پایان متذکر می شوم که آراء زیادی از بنده را مخدوش و باطل نموده اند اما مصلحت را بر آن دانستم که برای حفظ وحدت و همبستگی و گام برداشتن در جهت  آرامش و امنیت و حفظ آرمانهای اصلی انقلاب نتیجه انتخابات را  بپذیرم.
درپایان اززحمات همه عوامل اجرایی انتخابات؛ نیروی انتظامی؛ فرماندار محترم ؛ و دیگر دست اندرکاران هم تقدیر وتشکر مینمایم.
با احترام  فضل اله باغ سخا
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لیکک




کانال تلگرام عصر جهان


تیزبین
|
Iran
|
1396/02/31 12:33
  +1

  -0
پاسخ
انتخابات شورای شهر لیکک مایه ننگ-اگر جرائت درج دارید تا فیلمی را بفرستم که اعضای صندوق تعرفه را برای کاندیدا شورای شهر بین هم تقسیم می کنند
حقیقت بین
|
Iran
|
1396/03/01 09:59
  +1

  -0
پاسخ
بنده هم به اقای باغ سخاودیگرمنتخبین تبریک می گویم . ولی انتظاردارم ازفرماندارومسئولین که با کسانی که خودشان به جای مردم رای دادندمجازات شوند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*