اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127922
تاریخ انتشار: 1396/03/02 01:00
مقامات مسئول در خصوص علل حادثه اظهار داشتند:هنوز علت وقوع انفجار کوره کارخانه فولاد بویراحمد حادثه مشخص نیست و بررسی‌ها برای کشف علت حادثه انفجار ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از سایر رسانه ها،انفجار ساعت ساعت ۲:۴۴ بامداد روز دوشنبه در کوره کارخانه فولاد بویراحمد 9 مصدوم برجای گذاشت. شدند.
بنا به همین گزارش سه مصدوم با سوختگی ۱۰۰ % به بیمارستان امیرالمومنین شیراز و ۳ مصدوم نیز شامل یک نفر با سوختگی ۷۰ % و ۲ نفر با سوختگی ۴۵ % به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافتند و ۳ مصدوم با سوختگی و موج گرفتگی ناشی از انفجار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شدند
مقامات مسئول در خصوص علل حادثه اظهار داشتند:هنوز علت وقوع انفجار کوره کارخانه فولاد بویراحمد حادثه مشخص نیست و بررسی‌ها برای کشف علت حادثه انفجار ادامه دارد.
برخی منابع کارگری به رسانه ها گزارش دادند: کارگر ان فولاد یاسوج ۸ ماه دستمزد معوقه داشته اند
شایان ذکر است در کارخانه فولاد یاسوج نزدیک به ۱۶۰ کارگر مشغول کارند.
تنها کارخانه فولاد کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه 200 هزار تن شمس فولاد نقش مهمی در توسعه استان دارد.
احضار ۵ مدیر کهگیلویه و بویراحمد به دادگاه درباره انتخابات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل بویر نیوز رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ مدیر اجرایی در جریان تخلفات انتخاباتی به دادسرای استان احضار شدند.
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این باره اظهار کرد: ۵ مدیر اجرایی در جریان تخلفات انتخاباتی به دادسرای استان کهگیلویه و بویراحمد احضار شدند.
وی افزود: در این رابطه مدیرانی که در تخلفات انتخاباتی نقش داشتند احضار و در حال حاضر با قرار مقتضی آزاد شدند
جنگل های مختار یاسوج دچار آتش سوزی شد
جواد رحیمیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری بویراحمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این آتش سوزی به دلیل نامعلومی صبح امروز رخ داد و گروه های محیط یار در کمترین زمان به محل آتش سوزی اعزام شدند.
وی اظهارکرد که علت و میزان خسارات این آتش سوزی مشخص نیست.
منطقه مختار در 15کیلومتری یاسوج واقع شده است و طبیعت بکر این منطقه جزء زیباترین مناطق جنگلی زاگرس محسوب می شود.
شهرستان بویراحمد حدود 370هزار هکتار جنگل دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*