اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127942
تاریخ انتشار: 1396/03/02 03:20
فرماندار با عصیانیت سالن را ترک کرد، سخنران مراسم که با واکنش فرماندار مواجه شده بود حین ترک ایشان از سالن ادامه داد: خواهش می‌کنم بنشینید گوش دهید

عصرجهان-مراسم بزرگداشت مرحوم «رضا شیرودی» فرزند سردار شهید مرتضی شیرودی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای دهدشت برگزار شد.
کبنا به نقل از فارس نوشت: در این مراسم که جمع زیادی از مسؤولان از جمله امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تعدادی از مدیران شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران و سادات امامزاده نورالدین(ع) حضور داشتند سخنان یکی از رزمندگان دفاع مقدس و از یادگاران جبهه و جنگ باعث تشنج در جو مراسم و ناتمام ماندن این مجلس ترحیم شد.
شکرالله وهابی‌زاده با بیان اینکه شهدا به ما آموختند که در مقابل ظلم باید مقاومت کرد و آموختند چگونه با دست خالی از اسلام دفاع و از رهبری اطاعت کنیم، بدون نام بردن از شخصی خاص اظهار داشت: برای یک مدیر در حکومت ولایی ننگ است که در شعارهای انتخاباتی‌اش بگوید انقلاب ما متشکل از استقلال و آزادی است! پس جمهوریت کجا رفت؟
فرمانده عملیات پد خندق ادامه داد: تو سرباز اسلام هستی یا آمریکا؟ مرزت را با ملت شهید داده مشخص کن.
وی افزود: تو ای مدیر در مقابل شهدا، در مقابل شیرودی‌ها که در سخت‌ترین شرایط از جان، مال، ناموس و کرامت ملت دفاع کردند مسؤول هستی و مایه شرمساری است روز انتخابات در یاسوج که شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کرده است دختران را همچون عروسک توسط عده‌ای جوان لاابالی بزک کرده برای اینکه رأی جمع کنند.
این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: یقین داشته باشید کسی با این آراء نمی‌تواند خادم ملت باشد چه برای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی یا شورای شهر باشد.
وی با بیان اینکه چرا به عنوان یک مسؤول به مردم می‌گویی حاضرم با رأی دادن به فلان شخص به جهنم بروم اما با شما به بهشت نروم، گفت: تو از کجا می‌دانی کدم یک به بهشت یا جهنم می‌روند؟
وهابی‌زاده ادامه داد: این همه حرف و حدیث از سلامت انتخابات می‌زنند، این طور نیست و انتخابات آنطور که شهدا می‌خواستند برگزار نشد.
وی تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا ناموس این ملت امنیت و آرامش داشته باشد، که امروز از رأی مردم صیانت و حفاظت شود، ناحق کنار زده شود، پارتی‌بازی  نباشد، رشوه، بی‌عدالتی،حق‌کشی،قوم‌گرایی و باندبازی نباشد،اما همه اینها از مرکز کشور وجود دارد، اینها در همه سیستم‌ها حضور دارند و سیستم‌ها را معیوب کردند.
وهابی‌زاده افزود: چرا این همه گزارش فساد اخلاقی، بی‌بند وباری در شهرهای استان ما بالاخص دهدشت که بیشترین جمعیت رزمنده را در دوران دفاع مقدس داشته دارد؟ این سوء مدیریت است، این ضعف مدیریت و عدم شناخت به اسلام، قرآن و اهداف شهدا و فلسفه شهادت است.
وی تصریح کرد: اگر مدیران ما با فلسفه شهادت بیشتر آشنا بودند، بهتر عمل می‌کردند مشکلات را راحت‌تر حل می‌کردند.
فرماندار کهگیلویه با عصیانیت از سخنان وهابی‌زاده سالن را ترک کرد، وهابی‌زاده که با واکنش فرماندار مواجه شده بود حین ترک ایشان از سالن ادامه داد: خواهش می‌کنم بنشینید گوش دهید، من وابسته به هیچ شخص،گروه و حزبی نیستم شما از جمله مدیران ضعیف و ناتوان این شهرستان هستید و نتوانستید این شهر را مدیریت کنید.
ما مدافع خون شهدا هستیم هر کس می‌خواهد ناراحت شود،نارحت شود، حرف‌های خودم را می‌زنم.
اقدام فرماندار در ترک سالن باعث متشنج شدن مراسم و واکنش تند تعدادی از حاضرین از جمله کمال‌الدین دولتخواه و حمله به سخنران شد.
امام جمعه دهدشت با دعوت حاضران به حفظ آرامش ختم مراسم را اعلام کرد.
سایت صبح زاگرس در روایتی دیگر نوشت:شنیده ها حاکی از آن است که پیش از ظهر امروز مراسم چهلمین روز درگذشت فرزند شهید شیرودی در سالن ارشاد شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان ، بنیاد شهید، امام جمعه دهدشت، وهابی زاده یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس  برگزار شد که این جلسه با حاشیه های بسیار زیادی از جمله ضرب و شتم فرماندار توسط حاضرین مراسم همراه بود.
 بر طبق این شنیده ها در ابتدای این مراسم سید شکرالله وهابی زاده و امام جمعه سخنرانی کردند که مطالب آنها در مورد  بدحجابی، عملکرد مدیران، عدم شایسته سالاری در انتصاب برخی از مدیران و از عملکرد دولت بود که مورد ناراحتی فرماندار کهگیلویه قرار گرفت و در این میان فرماندار به دولتخواه، معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه گفت که میکروفون را از آقای وهابی بگیرد که در این حین برخوردی بین این دو صورت گرفت.
گفته می شود طبق این شنیده ها در ادامه این برنامه علی پوزش که از صحبت های وهابی زاده ناراحت شد و قصد خارج شدن از جلسه را داشت مورد ضرب و شتم حاضرین در جلسه قرار گرفت و در ادامه ایرج کاظمی جو رئیس اداره ارشاد شهرستان به سمت فرماندار برای میانجی گری رفت که با برخورد تند آقای پوزش مواجه شد و فرماندار به رئیس ارشاد گفته ، هر جلسه ای تا حالا برگزار کرده ای جالب نبوده و حاشیه دار است.
طبق گفته ها و شنیده ها  بعد از این مباحث نیروهای انتظامی وارد عمل شدند و تعدادی را دستگیر کردند .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*