اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127944
تاریخ انتشار: 1396/03/02 01:42
آزادي خرمشهر نتيجه وحدت و يکپارچگي نيروهاي مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، که باعث شد تمامي معادلات، باورها و ذهنيت‌هائي را که در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي وجود داشت تغيير داده و نصرت‌الهي را نصيب اين ملت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، جهانگيرآشنا مدیر كانون بسیج فرهنگیان ناحيه مقاومت بهمئی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت 3 خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس را  تبریک گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:
سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نمادي زيبا، غرورانگيز و به يادماندني از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و کيان ايران اسلامي است.
سوم خرداد روز فتح ارزشهاي اسلامي و اعتقادی است. این روز نمادی از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و كيان ايران اسلامي است . همانگونه که بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) فرمودند: " خرمشهر را خدا آزاد کرد" آزادی خرمشهر با وحدت و همدلی میسر شد .
سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاده تا خرمشهر شهر خون و قیام ، با نام حماسه سازانش نام آن تا همیشه در تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید مي ماند.
عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر مؤید نصرت الهی و حلقه وفاق ملت غیور ایران و پیدایش خودباوری هر چه بیشتر بزرگ مردان و نقطه عطفی در صحنه سیاسی – نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه و فتح‌الفتوحی بود که سوم خرداد را به یادمان ارزنده "مقاومت، ایثار و پیروزی" مبدل کرد.
آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت انگیز بیت المقدس، از قدرتی حکایت می کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد. نگاهی به رخدادهای پس از فتح خرمشهر و پیام های رسمی و غیر رسمی مقامات امریکایی و متحدانش، به روشنی حکایت از آن دارد که برپاکنندگان اصلی جنگ تحمیلی، از کارآمدی طرح حمله نظامی به ایران ناامید شده بودند و برای مقابله با نظام اسلامی راه کار دیگری را دنبال می کردند؛ چرا که از یک سو ادامه جنگ ، حرکت پرشتاب نهضت های اسلامی را در منطقه به دنبال داشت و از سوی دیگر، برای قدرت های بزرگ که در سطح بسیار گسترده ای به نفع عراق وارد این کارزار شده بودند، شکست ارتش عراق، ترجمان ناکامی آنان بود
آزادي خرمشهر نتيجه وحدت و يکپارچگي نيروهاي مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، که باعث شد تمامي معادلات، باورها و ذهنيت‌هائي را که در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي وجود داشت تغيير داده و نصرت‌الهي را نصيب اين ملت کند.
رزمندگان اسلام با حماسه‌آفريني خود به جهانيان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهاي ناب اسلامي و اعتقادي بود.
اينجانب ضمن تبريک و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شهرستان بهمئي توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در سايه رهبريهاي عالمانه مقام معظم رهبري، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.
ستواندوم پاسدارجهانگيرآشنا
مديركانون بسيج فرهنگيان ناحيه مقاومت بهمئي



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*