اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127970
تاریخ انتشار: 1396/03/03 22:16
فرماندار هندیجان خواستار شد؛
بازرسان اتحادیه ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و شبکه بهداشت نسبت به واحد های عرضه کننده ماهی، میگو، گوشت، زولبیا فروشی ها نظارت منظم و مستمری داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از هندیجان، کورش مودت فرماندار هندیجان در جلسه شورای بهداشت و سلامت غذایی شهرستان هندیجان گفت با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان باید بازرسان اتحادیه ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی  و شبکه بهداشت نسبت به واحد های عرضه کننده ماهی، میگو، گوشت، زولبیا فروشی ها نظارت منظم و مستمری داشته باشند.


وی با اشاره به افزایش گرما در منطقه باید توجه خاصی به بیماری های مشترک انسان و دام داشته تا از شیوع و سرایت این بیماری ها جلوگیری گردد.
فرماندار هندیجان در ادامه از مقامات مسئول خواست موتور سیکلت سوارانی که مقررات را برای ایمنی و سلامتی  خود و راکبین رعایت نکنند مطابق قانون برخود شود و شورای ترافیک در جهت فرهنگ سازی همایش های تخصصی و عمومی برگزار کند.


نماینده عالی دولت در ادامه عنوان کرد یکی از مسائل مهم در شهرستان آب شرب سالم و بهداشتی است که در فصل گرما با توجه به مساعد بودن شرایط شیوع بیماری باید به این موضوع توجه جدی گردد.
مودت همچنین افزود یکی مکان های مستعد جهت شیوع بیماری ها در فصل گرما جدول های فاضلاب شهری است که شهرداری بهمراه اداره آب و فاضلاب جهت آهک پاشی اقدام نمایند.
فرماندار تصریح نمود: با شروع فصل گرما ما دغدغه غرق شدن جوانان را در رودخانه زهره و سواحل داریم و براساس گزارشات رسمی 2 جوان در رودخانه  زهره غرق شدند لذا در صددیم با پیگیری از طریق ادارات ذی ربط اعتبار لازم جهت تکمیل استخر تامین گردد.
فرماندار هندیجان در پایان افزود: نه تنها از مسئولین و مدیرانی که در جلسه حضور نیافته گله مند هستیم بلکه در صورت غیر موجه بودن حضور مطابق قانون برخورد می گردد.

خبرنگار/ناصر حکیمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*