اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127971
تاریخ انتشار: 1396/03/04 02:53
به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر انجام گرفت؛
سرهنگ شاهيني فرمانده بسيج سپاه بهمئی: اخلاص و عمل صالح رمز موفقیت رزمندگان در عملیات بیت المقدس بود و رمز اعتلای نام خرمشهر، وحدت و یکپارچگی مردم در برابر قدرت های پوشالی دنیا بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در سپاه ناحيه بهمئی برگزار و سپس گلزار شهداي گمنام شهر ليكك مركز شهرستان بهمئی غبار روبی شد.


در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح که در سپاه ناحيه بهمئی برگزار شد سرهنگ شاهيني فرمانده بسيج  سپاه بهمئي  با اشاره به اينكه ، خرمشهر نماد مقاومت و ایثار در مقابل دشمنان و بیگانگان است گفت: اخلاص و عمل صالح  رمز موفقیت رزمندگان در عملیات بیت المقدس بود  و رمز اعتلای نام خرمشهر، وحدت و یکپارچگی مردم در برابر قدرت های پوشالی دنیا بود.
سرهنگ شاهيني  با اشاره به جان فشانی شهدا و ایثارگران شهرستان بهمئي ، در دوران دفاع مقدس به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس مردم و رزمندگان با نثار خون خود امنیت و آسایش را برای همه ما به وجود آوردند.


نیروهای مسلح شهرستان بهمئي در پایان مراسم با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.


غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بهمئي به مناسبت آزادسازي خرمشهر
بنا به همین گزارش به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر گلزار شهداي گمنام شهر ليكك مركز شهرستان بهمئی با حضور جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهدا ، نیروهای نظامی و انتظامی غبار روبی شد.
حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
گفتني است شهرستان بهمئي 126 شهيد به نظام وانقلاب تقديم كرده است.
خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*