اخبار عمومی
اعلام وصول 2
127980
تاریخ انتشار: 1396/03/04 03:52
از ساعات اولیه امروز (چهارشنبه)، شایعه ای در فضای مجازی دست به دست شد که فرماندار ورامین دستگیر شده است در حالی که محمدرضا یوسفی امروز علاوه بر شرکت در چندین جلسه، در مراسم افتتاح بخش های دیالیز و کلینیک اورژانس بیمارستان شهید مفتح حاضر بود

از ساعات اولیه امروز (چهارشنبه)، شایعه ای در فضای مجازی دست به دست شد که فرماندار ورامین دستگیر شده است در حالی که محمدرضا یوسفی امروز علاوه بر شرکت در چندین جلسه، در مراسم افتتاح بخش های دیالیز و کلینیک اورژانس بیمارستان شهید مفتح حاضر بود.
فرماندار ورامین لحظاتی پیش به خبرنگار ایرنا گفت: این شایعات پس از برگزاری انتخاباتی پرشور نشان از ضعف افراد در پذیرش حضور حماسی مردم دراین عرصه مهم سیاسی است.
محمدرضا یوسفی گفت: بنده امروز از ساعات اولیه صبح در محل کار خود حاضر بودم و در جلسه مشترک با سرمایه گذاران کره ای و جلسه هماهنگی مراسم 14 و 15 خرداد شرکت کرده و با سایر مسئولان شهرستان، در آئین بهره برداری از پروژه های درمانی بیمارستان شهید مفتح حضور پیدا کردم.
وی گفت: مردم نباید به این شایعات توجه کنند و بدانند که مسئولان نظام در راه احقاق حق آنان و براورده شدن مطالباتشان مصمم و استوار هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*