اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128000
تاریخ انتشار: 1396/03/05 17:26
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

علیرضا رزم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر گفت: دلایل این کناره‌گیری را بعدا اعلام خواهم کرد.
وی با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی نجیب و خوب هستند، تاکید کرد: بعدها دلیل این کناره‌گیری را با مردم در میان خواهم گذاشت.
بنا به همین گزارش فرشید فلاح مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: خبر کناره‌گیری علیرضا رزم‌حسینی از استانداری کرمان واقعیت دارد.
وی با اشاره به اینکه علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان استعفای خود را به وزیر کشور داده است گفت: قبول استعفای استاندار کرمان بستگی به نظر وزیر کشور دارد.
مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و جلسات استاندار کرمان به قوت خود باقی است و هیچ جلسه‌ای لغو نشده است افزود: تا تعیین تکلیف قبول و یا رد شدن استعفای استاندار توسط شخص وزیر کشور تمام جلسات با حضور رزم‌حسینی استاندار برگزار می‌شود.
علیرضا رزم‌حسینی (زاده ۱۳۴۰ کرمان)، استاندار استان کرمان در دولت یازدهم، تحصیلکرده کارشناسی علوم اقتصادی و بازرگانی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
رزم‌حسینی طی سال‌های جنگ ایران و عراق در عملیات‌های امام مهدی در سال ۱۳۵۹ جبهه سوسنگرد و عملیات ثامن الائمه، بیت‌المقدس، فتح‌المبین، رمضان، بدر و خیبر حضور داشته است.
وی از بنیان‌گذاران مهندسی مخابرات عملیات جنگ در جبهه‌های جنوب بود و از هم‌رزمان سرداران احمد کاظمی، حسین خرازی، احمد متوسلیان و هم‌رزم و دوست حسن باقری بوده‌است.
وی قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (قاسم سلیمانی) و جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیا در دوران جنگ بود و در عملیات خیبر جانباز شد و نشان فتح از سوی علی خامنه‌ای، رهبر ایران دریافت کرد.
رزم‌حسینی پس از جنگ، اقدام به پایه‌گذاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرد.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*