اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128003
تاریخ انتشار: 1396/03/05 17:42
بر اثر شاخ به شاخ شدن دو پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج - بابامیدان، ۵ نفر جان باختند که ۴ نفر از آن‌ها در آتش سوختند

به گزارش عصرجهان، ساعت  ۱۴ جمعه در كيلومتر ١٠ ياسوج-باباميدان(پیچ دلی‌ اولاد علی مؤمن) يك دستگاه پژو ۴۰۵ با يك پژو ۴۰۵ ديگر تصادف كرد كه در اين حادثه ٥ نفر كشته و ٢ نفرمجروح شدند.
فارس در این خصوص به نقل از اسفندیار تباشیر فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نوشت: این حادثه در محل پیچ دلی‌ اولاد علی مؤمن رخ داده و پژویی که از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در حال حرکت بوده از لاین خود خارج می‌شود.
این خودرو پس از خروج از لاین خود وارد لاین دیگر شده و با خودروی پژوی همنام برخورد می‌کند که در نتیجه 4 نفر از سرنشینان خودروی پژوی از لاین خارج شده در آتش می‌سوزند و یک نفر مصدوم می‌شود و همچنین یکی از سرنشینان پژوی مقابل نیز فوت می‌کند.
وی گفت: این حادثه در محل پیچ دلی‌ اولاد علی مؤمن (استان كهگيلويه و بويراحمد) رخ داده و پژویی که از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در حال حرکت بوده از لاین خود خارج می‌شود.
تباشیر افزود: این خودرو پس از خروج از لاین خود وارد لاین دیگر شده و با خودروی پژوی همنام برخورد می‌کند که در نتیجه 4 نفر از سرنشینان خودروی پژوی از لاین خارج شده در آتش می‌سوزند و یک نفر مصدوم می‌شود و همچنین یکی از سرنشینان پژوی مقابل نیز فوت می‌کند.
وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*