اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128036
تاریخ انتشار: 1396/03/07 09:03
از آنجا که هیچکدام از شکایت های مظرح شده برای این هیات ها مستند و مستدل واقع نشد، صحت انتخابات در آبادان مورد تایید قرار گرفت مراتب با نامه ای به هیات نظارت استان خوزستان ارسال شد.

عصرجهان
🔹صحت انتخابات شورای شهر آبادان به تایید هیات اجرایی و نظارت شهرستان رسید
ریاض فرحانی مع اون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح روند بررسی شکایت معترضان به نتیجه انتخابات شورای شهر آبادان گفت:به منظور رسیدگی به شکایات معترضان به نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان، هیات اجرایی و نظارت این شهرستان نشست مشترکی در تاریخ سوم خرداد ماه برگزار کردند که در این نشست به صورت کارشناسی و دقیق تمامی شکایت های مطرح شده از سوی معترضان به نتایج انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این نشست، 74 شکایت مورد ارسال شده از سوی معترضان به نتیجه انتخابات مورد رسیدگی قرار گرفت.
فرحانی ادامه داد:از آنجا که هیچکدام از شکایت های مظرح شده برای این هیات ها مستند و مستدل واقع نشد، صحت انتخابات در آبادان مورد تایید قرار گرفت مراتب با نامه ای به هیات نظارت استان خوزستان ارسال شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان، هرگونه اقدام بعدی از سوی فرمانداری ویژه آبادان را منوط به اظهار نظر هیات نظارت استان خوزستان دانست و گفت:هر تصمیمی در خصوص انتخابات شهر آبادان از سوی هیات نظارت استان اتخاذ شود، برای فرمانداری قابل اجراست و منتظر پاسخ هیات نظارت هستیم.
 🔹هیچ بخشنامه ای درمورد تغییر ساعت اداری درخوزستان ابلاغ نشده است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، هر گونه تصمیم گیری در خصوص تغییر ساعت اداری در اسرع وقت از طریق سایت استانداری و همچنین از طریق کانال اطلاع رسانی استانداری خوزستان اطلاع رسانی می شود.
این در حالی است که بسیاری از سایت ها و کانال ها در فضای مجازی اخباری مربوط به تغییر ساعت اداری با آغاز ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر کرده اند.
🔹تجمع سپرده گذاران موسسه آرمان مقابل فرمانداری دزفول
تعدادی از سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان (توسعه) صبح روز شنبه در شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله دزفول ، اندیمشک و شوش تجمع کردند.
تجمع کنندگان درب فرمانداری دزفول خواستار پیگیری مشکل خود از سوی فرمانداری دزفول شدند.
یکی از سپرده گزاران موسسه آرمان گفت:از چند روز پیش درب شعب موسسه آرمان (توسعه) بسته شده و کسب پاسخگوی سپرده گذاران نیست/ایرنا
🔹 2 جوان اهل هلند و اکوادور در دزفول به دین اسلام مشرف شدند
2 جوان تبعه کشورهای هلند و اکوادور که از فروردین ماه امسال در سیرک ایران- پرتغال در دزفول بسر می برند در دفتر امام جمعه دزفول و بیان شهادتین در حضور حجت الاسلام قاضی به دین مبین اسلام مشرف شدند.
"مانوئل خسوس آکوستا آنازکو"  که نام "باقر"  را برای خود انتخاب کرده است.
"هانس" نیز نام "علی" را برای خود برگزید.
🔹 حریق در ساختمان پزشکان در اندیمشک
ساختمان پزشکان ابن سینا در هسته مرکزی شهر اندیمشک حوالی ساعت 10 صبح روز شنبه دچار حریق شد.
یک واحد تولید پوشاک در این مجتمع دچار حریق شده و آتش در حال گسترش به سایر طبقات بود که با حضور به موقع تیم های عملیاتی آتش نشانی از گسترش آتش سوزی جلوگیری و حریق به موقع اطفا شد .
روز پنجشنبه نیز یکدستگاه تریلر حامل علوفه بر اثر برخورد با کابل برق در شهرک دوکوهه اندیمشک آتش گرفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*