اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128038
تاریخ انتشار: 1396/03/07 13:39
علی اکبر فرهنگی نسب که در انتخابات سال 92 عهده دار ریاست ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی بود با آغاز به کار دولت تدبیر و امید بعنوان بخشدار مرکزی بهمئی منصوب، و از ابتدای دیماه سال 95 بعنوان سرپرست فرماندار بهمئی مشغول به فعالیت بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، رحمانی فضلی در حکمی علی اکبر فرهنگی نسب را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب کرد.
وزیر کشور در متن این حکم نوشت: به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جنابعالی را به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب می کنم.
رحمانی فضلی در حکم انتصاب فرماندار بهمئی تاکید کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.
شایان ذکر است علی اکبر فرهنگی نسب که در انتخابات سال 92 عهده دار ریاست ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی بود با آغاز به کار دولت تدبیر و امید بعنوان بخشدار مرکزی بهمئی منصوب،  و از ابتدای دیماه سال 95 بعنوان سرپرست فرماندار بهمئی مشغول به فعالیت بوده است



کانال تلگرام عصر جهان


bah_nama
|
Iran
|
1396/03/07 23:50
  +0

  -0
پاسخ
با عرض تبریک خدمت اقای فرهنگی نسب امید به فردای بهتر برای شهرستان بهمئی و جوانان شهر
انشاله با تغامل با دولت زمینه ساز ابادی و ابادنی شهر و کمک به شهر و اشتغال جوانان شود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*