اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128186
تاریخ انتشار: 1396/03/16 01:31
تا این لحظه صحت انتخابات شهرهای پاتاوه، سی‌سخت، مادوان، گراب سفلی، مارگون، چیتاب، یاسوج، باشت و دوگنبدان پس از بررسی‌های لازم در هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تایید شدند.

عصرجهان-دبیر هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صحت انتخابات شورای اسلامی نه شهر استان کهگیلویه  و بویراحمد تایید شد.
وحید محمدی‌تبار با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی از دی‌ماه سال ۹۵ شروع به کار کرد که امروز (۱۵ خرداد ۹۶) پس از بحث و بررسی‌های فراوان و رسیدگی به شکایات متعدد و بازشماری بخشی از آرا در هشت شهر استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز اولین نتایج بررسی را اعلام می‌کنیم.
محمدی‌تبار در ادامه افزود: اولین نتایج بررسی صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به این شرح است که انتخابات هشت شهر مورد بازشماری قرار گرفت که ترکیب اعضای پنجمین دوره انتخابات پنج شهر استان تغییر کرد.
وی اضافه کرد: در این بازشماری‌ها، ترکیب اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر؛ چرام، سوق، لنده، قلعه رئیسی و لیکک تغییر کرد.
محمدی تبار: بازشماری‌ها جلوی خیلی از بحران‌های سوء اعتماد و بحران‌های احتمالی امنیتی و اجتماعی  را گرفت و عقیم ساخت.
دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این بررسی‌ها با برخی از موارد تخلف مواجه شدیم که افراد متهم به تخلف طی چند روز آینده به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.
محمدی‌تبار تاکید کرد: تا این لحظه صحت انتخابات شهرهای پاتاوه، سی‌سخت، مادوان، گراب سفلی، مارگون، چیتاب، یاسوج، باشت و دوگنبدان پس از بررسی‌های لازم در هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تایید شدند.
وی ادامه داد: بررسی صحت انتخابات  در سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد که عمدتاً در حوزه کهگیلیه بزرگ می‌باشد در دست بررسی و در اولین فرصت نتیحه نهایی این بررسی‌ها به فرمانداران ابلاغ می‌گردد/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*