اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128206
تاریخ انتشار: 1396/03/18 22:48
شهید " اکبر خواجه ای " در جبهه فرمانده گروهان "القارعه" بود و چند روز قبل از آزاد سازی خرمشهر به تاریخ 23 اردیبهشت سال 1361 در نزدیکی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت سه شنبه شب به تاریخ 96/3/16 با خانواده شهید " اکبر خواجه ای " در شهرستان بهبهان دیدار نمودند.


قدرت الله اخلاصی نیا دبیر مجمع رزمندگان تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع)به خبرنگار ما گفت: شهید " اکبر خواجه ای " متولد 1342 شهرستان بهبهان بود.از ویژگی های باز شهید می توان به متانت توام با نوع دوستی اشاره نمود
شهید " اکبر خواجه ای" در اوایل انقلاب و قبل از رفتن به جبهه با سایر دوستان بسیجی به گشت زنی در محله ها و محافظت از شهر می پرداخت
اخلاصی نیا ادامه دادند: شهید "اکبر خواجه ای" در مسیر کمک به خانواده به همراه پدر به بنایی مشغول بود و گهگاهی به کشت و زرع می پرداختند و تا کلاس 11 نظام قدیم درس خواند، سپس عازم جبهه شد.
قدرت الله اخلاصی نیا افزودند: ایشان در جبهه فرمانده گروهان القارعه بود و چند روز قبل از آزاد سازی خرمشهر به تاریخ 23 اردیبهشت سال 1361 در نزدیکی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*