اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128300
تاریخ انتشار: 1396/03/22 23:21
سید محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که اصالتا خرمشهری است، رسما هدایت تیم فوتبال اروند خرمشهر را بر عهده گرفت.

عصرجهان-این بازیکن که سابقه حضور در تیم های فولاد خوزستان، پاس همدان و پرسپولیس تهران را دارد برای مدت یک فصل هدایت این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به عهده گرفت.
سید محمد علوی از جمله بازیکنان ساخته شده در باشگاه فولاد خوزستان است که درسال ١٣٧٩در خدمت باشگاه فولاد خوزستان درآمد. علوی همراه با تیم جوان فولاد در لیگ برتر ۸۴-۱۳۸۳ به مقام قهرمانی دست یافت. علوی تا زمانی که فولاد به لیگ آزادگان سقوط کرد در این تیم ماند و سپس به تیم پاس همدان پیوست.


وی در فصل ١٣۸۸-۱۳۸۷ به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست ولی به دلیل اختلافاتی که با افشین قطبی سرمربی وقت تیم پیدا کرد نتوانست در این تیم جایی را برای خود پیدا کند و تنها در چندبازی به زمین رفت. علوی دوباره در نیم فصل به طور قرضی به پاس همدان پیوست و پس از اتمام قرارداد خود با پرسپولیس قرارداد خود را با پاس برای بار دیگر ثبت کرد.
او سپس به فولاد خوزستان در لیگ برتر پیوست و یک سال در اهواز ماندگار شد که متاسفانه در همین مقطع با مصدومیت پاررگی رباط مواجه شدو به تیم های تبریزی رفت که سال١٣٩٠-١٣٨٩به گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز پیوست در آغاز فصل ۱۳۹۲ - ۱۳۹۱ لیگ آزادگان مجدداً به همدان و تیم پاس این شهر بازگشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو بست.
سید محمد علوی ٥٦ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد که تمام آن در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ بود. شاخص ترین بازیهای او حضور ٣٥ دقیقه‌ای در دیدار دوستانه برابر تیم ملی آلمان در تهران به تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۸۳ بود. وی همچنین یکی از اعضای تیم ملی حاضر در جام ملتهای آسیا ۲۰۰۴ چین بود. علوی در دیدار نیمه نهایی برابر میزبان در ورزشگاه کارگران پکن زننده تک گل تیم ملی ایران با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه بود هر چند که ایران در پایان در ضربات پنالتی مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند/مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*