اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128353
تاریخ انتشار: 1396/03/27 00:08
عبدالله کرمی،ایوب والی و سینا مریدی قرارداد خود را با فولاد تمدید کردند و پیمان شیرزادی و آرمان رمضانی به فولاد سازان و حجت اسلامی به آبی پوشان خوزستانی پیوستند

عصرجهان
🔴 حجت اسلامی به استقلال خوزستان پیوست
مدافع چپ تیم ایرانجوان بوشهر با عقد قراردادی 2 ساله به تیم استقلال خوزستان پیوست و در فصل هفدهم لیگ برتر این تیم را همراهی می‌کند.
حجت اسلامی با بازی خوب خود در تیم ایرانجوان بوشهر نظر عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان را جذب کرد و قراردادی را با آبی پوشان خوزستانی بست تا در کنار دیگر بازیکنان برای این تیم به میدان برود.
🔴 تمدید قراردادعبدالله کرمی با فولاد خوزستان
عبدالله کرمی مدافع میانی تیم فولاد خوزستان قراردادش با این تیم محبوب خوزستانی را تمدید کرد و در فصل آینده لیگ برتر نیز در کنار فولادمردان به میدان می‌رود.
🔴 قرارداد کاپیتان فولاد خوزستان تمدید شد
ایوب والی، مدافع فولاد خوزستان پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه، قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر نیز در جمع فولادمردان باشد.
🔴 آرمان رمضانی با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرد
مهاجم فصل گذشته تیم مس رفسنجان با عقد قراردادی 2 ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست و در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر این تیم را همراهی می‌کند.
آرمان رمضانی با بازی خوب خود در تیم مس رفسنجان در فصل شانزدهم موفق شد ٧ گل و ٦ پاس منجر به گل برای این تیم استان کرمان به ثبت برساند.
🔴 سینا مریدی ۳ فصل ‌دیگر در فولاد خوزستان می‌ماند
هافبک فصل گذشته فولادخوزستان قرارداد خود را به مدت سه فصل با این تیم تمدید کرد و در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر نیز در کنار هم تیم‌های خود باقی می‌ماند.
🔴 پیمان شیرزادی به فولاد خوزستان پیوست
مدافع فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به تیم فولاد خوزستان به مدت 1 فصل پیوست و در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با این تیم محبوب به میدان می‌رود.
پیمان شیرزادی در فصل گذشته لیگ برتر در مجموع 2 هزار و 38 دقیقه برای استقلال خوزستان به میدان رفت که عملکرد خوبی در خط دفاع این تیم داشت و یک گل نیز به ثمر رساند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*