اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128376
تاریخ انتشار: 1396/03/28 01:17
یک منبع آگاه از ابهام در تعداد قایق های صیادان بوشهری که توسط امواج به مرزهای عربستان وارد شده اند خبر داد و گفت: اخبار متفاوتی از اینکه تعداد قایق ها یک یا سه قایق بوده است، وجود دارد.

وی بامداد یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروی انتظامی در این زمینه اعلام کرده است ساعت 5 و 30 دقیقه صبح شنبه یک قایق که سرنشین آن یک پدر و پسر بودند و برای ماهیگیری به آب های ساحلی بوشهر رفته بودند که ظاهرا آب اینها را به سمت حوزه سرزمینی عربستان هدایت می کند.


وی ادامه داد: براساس گزارش ناجا نیروهای گارد مرزبانی عربستان به این قایق تیراندازی می کنند که پدر از ناحیه کمر مجروح و فوت می کند و پسر نیز پس از فرار خود را به ساحل کشورمان می رساند.
وی گفت: موضوع دیگر که توسط استانداری بوشهر در حال پیگیری است آن است که می گویند تعداد قایق ها سه قایق بوده و از سرنوشت دو قایق دیگر خبری نیست.
این منبع آگاه افزود: از سویی پسری که موفق به فرار شده است می گوید از سرنوشت دو قایق دیگر بی خبر است و توسط عوامل ناشناس به آنها شلیک شده است.
وی ادامه داد: دو نقل قول در این زمینه داریم که موضوع در دست پیگیری است و نتیجه و اطلاعات دقیق آن در ساعات آینده اعلام می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*