اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128381
تاریخ انتشار: 1396/03/28 02:39
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که شتاب رشد طلاق در این استان 12 درصد کاهش داشته که امیدوار کننده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی اظهار داشت: شتاب رشد طلاق در این استان از 37 درصد سال 1394 به 25 درصد در سال 1395 کاهش یافته است.
وی افزود که این کاهش بیانگر اقدام های مؤثر انجام شده توسط متولیان امر در حوزه کاهش آسیب‌ های اجتماعی به ویژه طلاق در چند سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد است.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی رایج در این استان مسأله اعتیاد به مواد مخدر است.
محمدی عنوان کرد که در چند سال اخیر تلاش های مطلوبی با مشارکت دستگاه‌ های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله نهادهای فرهنگی برای کاهش این آسیب اجتماعی در استان انجام شده است.
وی ابراز داشت: تشکل های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد می توانند نقش بسزایی در جلوگیری از گسترش آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر در این استان داشته باشند.
محمدی تعدد آسیب‌ های اجتماعی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و گفت که مقابله با این آسیب ها نیازمند همت جدی تر و اقدام های بیشتر بوده زیرا حوزه جنگ نرم و آسیب ‌های اجتماعی به شدت در حال تهدید جامعه است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*