اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128402
تاریخ انتشار: 1396/03/29 13:25
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش وسیعی از مراتع دره باشت چاه تلخ شهرستان باشت طعمه حریق شد، گفت: برای مهار این آتش‌سوزی نیازمند کمک مردم و مسئولان هستیم.

عصرجهان-عزت‌الله بهشتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: دقایقی پیش آتش سوزی در مراتع دره باشت چاه تلخ  شهرستان باشت آغاز و هم اکنون کارکنان منابع طبیعی مشغول عملیات مهار آتش سوزی هستند.


وی عنوان کرد: انتظار می‌رود کارکنان محیط زیست، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های زیست محیطی و دوست‌داران طبیعت برای مهار آتش سوزی جنگل‌های دارشاهی همکاری کنند.
بهشتی با تاکید بر اینکه بزرگترین تهدید برای سرزمین،خانه و فرزندانمان نابودی طبیعت است ادامه داد: با توجه به فصل گرم سال جنگل‌ها و مراتع کشور بویژه جوزه زاگرس و استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه شاهد آتش سوزی هستند که انتظار می‌رود مردم و گردشگران تا جای ممکن از روشن کردن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی خودداری کنند
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود صاحبنظران و نخبگان فرهنگی خطر آتش‌سوزی در جنگل را به دوستان و آشنایان خود در هنگام تفریح در طبیعت اطلاع دهند و آن‌ها را از وقوع فاجعه و پیامدهای غیرقابل جبران آن آگاه کنند/تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*