اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128403
تاریخ انتشار: 1396/03/29 13:53
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ شهر این استان شامل یاسوج، سوق، مادوان، لیکک، دهدشت و چیتاب با مشکل کم آبی روبه‌رو است.

عصرجهان-سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: بخش عمده‌ای از شهرها و روستاهای کشور با مشکل کم آبی بویژه در زمینه تامین آب شرب مواجه بوده که چند شهر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با این مشکل دست به گریبان هستند.
وی با تبیین بروز تنش آبی و مشکلات که به دنبال آن بوجود می‌آید، عنوان کرد: به وضعیتی که میزان تولید و مصرف آب با هم برابر شود، تنش آبی گفته می‌شود که مرحله هشدار است  و می‌باید برنامه‌ریزی لازم  برای جلوگیری از ورود به مرحله بحران آبی اندیشیده شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم فرهنگ‌سازی و مشارکت در همه اقشار در زمینه مصرف بهنیه آب تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش موثری در این رابطه ایفا کنند.
لدنی‌نژاد از اعضای  شورای اداری استان خواست تا نسبت به مصرف بهینه آب در ادارات متبوع خود حساسیت بیشتری به خرج دهند و راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از هدر رفت  این کالای با ارزش در دستگاه اجرایی به کار ببرند.
وی سرویس مداوم کولرهای آبی، به حداقل رساندن آبیاری فضای سبز بوسیله آب شرب و آبیاری فضای سبز ادارات در ساعات خنک روز را از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از هدر رفت آب دانست و افزود:  نصب تانکر ذخیره آب با حجم کافی در پشت بام ادارات بیمارستان‌ها و مراکز حساس نیز  باید مد نظر مدیران باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از ائمه جمعه، مدیران و اصحاب رسانه خواست تا نسبت به تبیین اهمیت صرفه جویی و جلوگیری از هدر فت آب و نیز تقبیح انشعاب غیرمجاز آب همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.
لدنی‌نژاد ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت بدهی آب بهای خود اقدام کنند تا در روند خدمات رسانی مطلوب به  مشترکان خللی ایجاد نشود.
راه‌اندازی سامانه پرداخت آنلاین آب بهاء
وی از مکانیزه کردن تمام امورات مشترکان  شرکت آبفای استان از   ابتدای امسال خبر داد و گفت:  به منظور رفاه حال مشترکان سامانه پرداخت آنلاین قبض آب بهاء توسط معاونت مشترکین آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: مشترکان و شهروندان می‌توانند قبوض آب بهاء خود را با ورود به سایت آب و فاضلاب استان به آدرس  www.abfa-kb.ir مشاهده و به صورت آنلاین و بدون کارمزد قبوض آب بهای خود را  پرداخت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای ورود به سامانه نیاز به شماره اشتراک آب و کد شناسایی درج شده در قبض آب است.
لدنی‌نژاد پرداخت آنلاین قبوض را راهکاری مناسب برای کاهش هزینه‌ها و سرعت در پرداخت قبوض دانست و گفت: با اجرای این روش شهروندان با رفاه حال بیشتر می‌توانند  نسبت به پرداخت آب بهاء خود اقدام کنند(تسنیم)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*