اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128477
تاریخ انتشار: 1396/04/02 17:44
از سوی خطیب نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد؛
افروغی افزود: دغدغه ی اصلی مردم برگزاری کنسرت ها، حضور بانوان در استادیوم ها، سوء استفاده از لفظ آزادی و یا تهمت زدن به کسانی که منافقین را اعدام کرده اند نیست، دغدغه ی اصلی مردم معیشت آنهاست

به گزارش "سیروس بزمی" خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.
حجت الاسلام افروغی در ابتدای خطبه ی اول ضمن فرا رسیدن عید سعید فطر به دیدارهای مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان اشاره کردند و فرمودند: نکند حرفهای رهبرمان را دست کم و تکراری بدانیم.
 انسان های حکیم در تکرار حرف هایشان هم هدف، غرض و مقصود خاصی دارند.
 ایشان فرمودند: رهبر انقلاب در جمع خانواده‌های شهدا به این نکته اشاره کرده اند که هرکس به خانواده‌های شهدا بی‌حرمتی بکند به کشور خیانت کرده است.
در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در جمع اساتید اشاره کرده اند: اساتید باید شاگردپروری کنند و همچنین بر محیط پیرامون تأثیرگذار باشند.
امام جمعه ی شهرستان در ادامه فرمودند: رهبر انقلاب در جمع اساتید به مسئله مهمی اشاره کردند و فرمودند: جهان آینده، جهان پر مسئله ای خواهد بود و اساتید ما  دانشجویان را باید برای آینده ی پر مسئله تربیت بکنند. اگر بحث کلان مدیریتی در کشور ویروسی شود بسیار کار خطرناکی است و اساتید ،دانشگاه‌ها ، دانشجویان و فرهیختگان می‌توانند برای ویروس زدایی تصمیم گیران کلان کشور تلاش، کار و زحمت بکشند و این هم زاویه ی دیگری از فرمان "آتش به اختیار" از مقام معظم رهبری است.
ایشان در ادامه گریزی به سند 2030 زدند و فرمودند: خدا را شکر که این سند تا حد زیادی و عملاً از حوزه کاری ایران بیرون آمد، انشالله که دیگر مسئولی به خاطر منافع شخصی خودش از دفاع از 2030 حرفی نزند.
 ایشان در ادامه به حمله ی موشکی سپاه به تروریست های داعش اشاره کردند و افزودند : این سیلی سپاه که به فرمان رهبر انقلاب انجام شده است باعث خوشحالی و افتخار و بال درآوردن ما شده است. این سیلی داعش را زمین گیر کرد و قطعاً لرزه‌های این سیلی اسرائیل، انگلیس و آمریکا را به لرزه درآورد.
 با چند تا موشک توسط سپاه "گنبد آهنین" تلاویو و حیفا {دوام} نخواهد آورد و قطعا به فرموده ی مقام معظم رهبری در چند سال آینده چیزی به اسم رژیم غاصب صهیونیستی بر روی کره زمین وجود ندارد.
ایشان خطاب به مسئولین فرمودند: دغدغه ی اصلی مردم برگزاری کنسرت ها، حضور بانوان در استادیوم ها، سوء استفاده از لفظ آزادی و یا تهمت زدن به کسانی که منافقین را اعدام کرده اند نیست، دغدغه ی اصلی مردم معیشت آنهاست .
دولتمردان کمر همت ببندند و به جای توهین به سپاه ، کار و اشتغال برای مردم ایجاد بکنند.
مسئولین مردم را با حواشی سرگرم نکنید و در نادانی نگه ندارید.
ایشان در پایان به بحث انتخابات شوراها پرداختند و فرمودند: انتخابات به نتیجه نهایی رسید و تایید شد. حالا وقت آن است که منتخبین مردم دست به دست هم بدهند و این افتخار نوکری مردم را که خداوند به آن‌ها داده است از همین لحظه به پا خیزند و در جهت کمک به مردم و رفع مشکلات آنها اقدام نمایند.
 در بحث پیگیری تخلفات مواظب آبروی همدیگر باشیم.
 هر کدام از مسئولین و مردم اگر آبرویش به خطر بیفتد بنده حقیر حاضرم جانم را برای آبروداری وی در این شهرستان فدا بکنم.
 حرمت آبروی مومن از حرمت کعبه هم بالاتر است.
افروغی در پایان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، این هفته را به ریاست دادگستری، دادستان، قضات محترم و پرسنل دستگاه قضائی تبریک گفتند و افزودند: در راس این دستگاه افراد اخلاق‌مداری در حال خدمت به مردم هستند که این خدمتگزاری جای تقدیر دارد



کانال تلگرام عصر جهان


فلاح
|
Iran
|
1396/04/02 20:23
  +2

  -1
پاسخ
بنازمت به این همه چندگانگی صحبت کردن تاچندهفته پیش ابرازداشتی متخلف باید به سزای اعمالش برسه حالا میگی درمقابل هتک وحرمت مسئولین جان فشانی می کنم پش چه شدافتضاحات وپی گیری متخلفین
پاسخ ها
همشهری
|
Iran
|
1396/04/04 14:09
  +0

  -0
پیگیری هم میشود و قطع یقین ایشان بیشتر از خود کاندیدها
دو شد
|
Iran
|
1396/04/03 04:15
  +0

  -1
پاسخ
سلام علیک همین هفته هم تاکید کردند که همچنان پیگیر برخورد قانونی با متخلفین هستنند و ابروداری کردن منظور الکی به کسی تهمت زده نشود و دروغها و شایعات در جامعه پراکنده نشود و این دو با هم منافاتی ندارند و روشنگری با ابروریزی فرق دارد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*