اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128488
تاریخ انتشار: 1396/04/03 23:50
پیکر مرحوم حاجی "ماندنی طاهری" ساعت 17/30 دقیقه عصر فردا یکشنبه از محل سه راهی سید صفی به سمت گلزار شهدای روستای اسلام آباد تشییع می گردد و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حاجی "ماندنی طاهری" پدر شهید "اسفندیار طاهری" عصر امروز شنبه درگذشت و به فرزند شهیدش پیوست.
بنا به گزارش خبرنگار ما پیکر مرحوم حاجی "ماندنی طاهری" ساعت 17/30 دقیقه عصر فردا یکشنبه از محل سه راهی سید صفی به سمت گلزار شهدای روستای اسلام آباد تشییع می گردد و در کنار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود.
 ضمنا مراسم سومین و هفتمین روز مرحوم حاجی "ماندنی طاهری" پدر شهید "اسفندیار طاهری" فردا شب به صرف افطار در مسجد حضرت ابوالفضل عباس"ع" روستای اسلام آباد  برگزار ، و مجلس زنانه هم در منزل شخصی ایشان واقع در همان روستا منعقد می شود


شایان ذکر است پاسدار شهید اسفندیار طاهری اولین شهید شهرستان بهمئی و سومین شهید سپاه پاسداران امیدیه(آغاجری) در طی 8 سال دفاع مقدس بود
شهید اسفندیار طاهری در سال 1339 در روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی در خانواده ای متدین ومذهبی چشم به جهان گشود. دوران تحصیلات ابتدائی را در روستای کت که مرکز بخش بهمئی بوده است گذرانده ودر دوره راهنمایی به علت نبود مقطع تحصیلی به روستای تشان شهرستان بهبهان عزیمت نمود و سپس جهت ادامه  تحصیل در مقطع متوسطه راهی شهرستان آغاجاری در استان خوزستان گردید.
شهید اسفندیار طاهری در سال 1357 در مقطع دیپلم و در رشته علوم تجربی فارغ التحصیل شد.                     
شهید طاهری همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که در دانشگاه قبول شده بود اما تحصیلات دانشگاهی را ادامه نداد وبه عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه(آغاجاری) در آمد.
شهید بانیروهای حزب الهی و انجمن اسلامی شهرستان بهمئی فعالیت های تنگاتنگی داشت و قبل از شکل گیری انقلاب اعلامیه های حضرت امام (ره) را در مرکز بخش (روستای کت) توزیع می نمود تا در نهایت در سال 1360 در عملیات طریق القدس و در منطقه بستان به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسیدند و با مشایعت مردم و همرزمانش در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.
روستای اسلام آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است



کانال تلگرام عصر جهان


شمس اله جشنی
|
Iran
|
1396/04/04 00:12
  +0

  -0
پاسخ
سلام خدا بر شهدا و همه مجاهدان راه حق
درود خدا بر این پدر عزیز
ضمن تسلیت به محضر خانواده طاهری و ایل بزرگ یوسفی
پیوستن برادر و پدر شهیدان ایمانفر و طاهری به جمع مسافران آسمان گوارایش باد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*