اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128571
تاریخ انتشار: 1396/04/09 21:56
از سوی خطیب نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد؛
افروغی در مورد مباحث بودجه ای و پروژه های عمرانی اظهار داشتند: نحوه واگذاری خیلی از پروژه های عمرانی در شهرستان درست نیست چرا پیمان پروژه های شهرستان بهمئی به غیر بومی واگذار می شود؟ مگر در سطح شهرستان بهمئی کَم پیمانکار داریم؟

به گزارش "سیروس بزمی" خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.
حجت الاسلام افروغی در ابتدای خطبه ی دوم اظهار داشتند؛ مشکل اولیه ی مردم بحث اشتغال و از کار افتادن کارخانه ها و تولیدی ها است.


وی افزودند: اگر دولت به حواشی نپردازد مطمئنا به نفع مردم و دولت خواهد بود. و باید دولت تلاش کند وردی به حواشی نداشته باشد.
 افروغی در ادامه این مبحث افزودند: حواشی های گوناگونی را دولت به وجود آورد.خیلی از مسائل اساسی را اگر دولت به آنها می پرداخت وضعیت کشور خیلی مناسب تر از شرایط فعلی بود.
این که صرفاً کنترل تورم به قیمت افزایش رکود کنترل بشود هنری در آن وجود ندارد.
امام جمعه ی شهرستان در ادامه به بحث  سند ۲۰۳۰ پرداختند و فرمودند: سند ۲۰۳۰ یک هزینه ی سنگین فرهنگی و دینی برای مردم به وجود آورد که پرداختن به آن حاشیه حساب می شود.


افروغی در مورد مباحث بودجه ای و پروژه های عمرانی اظهار داشتند: بودجه اختصاص یافته در زمینه ی فرهنگی و دینی بسیار ناچیز است. و نحوه واگذاری خیلی از پروژه های عمرانی در شهرستان درست نیست، چرا پیمان پروژه های شهرستان بهمئی به غیر بومی واگذار می شود؟ مگر در سطح شهرستان بهمئی کَم پیمانکار داریم؟
چرا پیمان های پروژه ها به پیمانکاران شهرستان بهمئی واگذار نمی‌شود؟ چرا این اتفاق ها دارند می افتند؟ آیا کانال کشی های در شهر و بیرون از شهر اگر در جاهای دیگری می‌بود با همین تاخیر مشکلات مردم برطرف می شد.
چه کسی نظارت دقیق بر حسن اجرای مفاد پیمان پروژه های عمرانی شهرستان دارد ؟در بحث آسفالت ورودی شهر که به صورت افتضاح تمام شد آخر نفهمیدیم آن مقدار پولی از مردم که به هدر رفت به بیت المال برگردانده شد یا نه؟ چه کسی اینها را گزارش داده؟! اینها هم جزو موارد آتش به اختیار است.


امام جمعه شهر لیکک در پایان با اشاره به اینکه افتضاحات به بار آمده در انتخابات این شهر، قلب مردم را جریحه دار کرد، افزود:. باید تلاش های دو صد چندانی توسط شورای جدید اتفاق بیفتد تا جراحت های ذهنی مردم جبران شود.توصیه به آنها این است که بدون مشورت کار نکنند، در انتخاب شهردار معامله‌گری نکنند و فردی که شایسته است را انتخاب کنند و رضای خدا را در نظر بگیرند. دست به دست هم بدهیم و با دلسوزین شهرستان کارها را به پیش ببریم .
در پایان فرمودند: شاکر هستیم که جبهه های مقاومت در عراق داعش را از بین برده است.
 در شرق سوریه آمریکایی‌ها شیطنت دارند و می‌خواهند یک پایگاه امنی علاوه بر شمال سوریه برای خودشان داشته باشند .این آرزو را با قدرتی که نظام ما و سپاه سبز پوش نظام اسلامی ایران دارند انشالله این آرزو را به گور خواهند برد.

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*