اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128598
تاریخ انتشار: 1396/04/12 01:50
این همایش با حضور سید شکراله واهبی زاده و علی مردان روستا، دو سردار و فرمانده عملیات پد خندق در دفاع مقدس و جمعی از خانواده های شهد ، جانبازان و رزمندگان و جوانان این عملیات، در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، با هدف تجليل از مقام شامخ رزمندگان شهرستان بهمئي در عملیات پد خندق، همایش حماسه سازان بهمئی در  پد خندق در شهر لیکک برگزار شد.
علي اكبر فرهنگي نسب فرماندار بهمئي در همايش حماسه سازان بهمئي در پد خندق  كه در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار شد گفت: رزمندگان جهان اسلام به نیابت از حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در سوریه و عراق با جهان تکفیری می‌جنگند و امروز پاسداشت ارزش‌های دلاوری و شجاعت این افراد یک وظیفه همگانی است که خوشبختانه همه آحاد مردم قدردان خدمات رزمندگان اسلام در سر تا سر جهان هستند.


علي اكبر فرهنگي نسب گفت: پاسداری و حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام که خارج از مرزهای کشورمان سلحشوری و دلاوری می‌کنند وظیفه عمومی بوده که برگزاری محفل شعر و خاطره‌گویی مدافعان وطن نیز در این راستا است.
این همایش با حضور  سید شگراله واهبی زاده و علی مردان  روستا، دو سردار و فرمانده عملیات پد خندق در دفاع مقدس و جمعی از خانواده های شهد ، جانبازان و رزمندگان  و جوانان این عملیات، در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار شد.


دو سردار و یادگار دفاع مقدس در عملیات پد خندق و چند رزمنده بهمئی در این مراسم به بیان خاطرات تلخ خود از این عملیات پیجیده و استراتژیک پرداختند.
سرداران واهبی زاده و سردار  روستا در این مراسم به بیان رشادت ها و دلاوری رزمندگان بهمئی در کنار سایر هم استانی ها در تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات پد خندق اشاره کردند و با اشاره به حساسیت بالای این نقطه استراتژیک، عامل مهم عدم سقوط شهر اهواز(مرکز استان خوزستان) در دوران دفاع مقدس را جانفشانی همین رزمندگان و دفاع جانانه از پد خندق دانستند.


بعد از سخنرانی دو فرمانده دوران دفاع مقدس آزاده سرافراز ثارالهی از فرزندان بهمئی و بهرام نیک فرجام از رزمندگان دوران دفاع مقدس به خاطره گویی  پرداختند .
امین روانان دبیر همایش  حماسه سازان بهمئی در پد خندق افزود : ضمن تقدیر از همه کسانی که در این برنامه شب و شعر و خاطره شرکت کردند  و نسل جدید را بیدار کردند گفت :  اين همايش به همت جوانان شهرستان بهمئی،  با همکاری پر تلاش  بنیاد شهید  و امور ایثارگران بهمئی و  سپاه
پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و صدا و سیما  برگزار شد که جا دارد از همه نهادهای که ما را مورد لطف و حمایت قرار دادند  تقدیر و تشکر نمایم .
در پایان این مراسم از رزمندگان و خانواده شهدای این عملیات و همچنین از دبیر همایش پد خندق و مشاور فرماندار در امور جوانان تجلیل شد.

 



کانال تلگرام عصر جهان


حبیب
|
Iran
|
1396/04/21 08:25
  +0

  -0
پاسخ
با سلام و تشکر
لطفا عکس های بیشتری بذارید از این همایش ضمن اینکه عکس ها کیفیت خوبی ندارند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*