اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128610
تاریخ انتشار: 1396/04/13 16:15
یاداشت دریافتی از بهنام جاودان اصل/
محرومیت، بیکاری، مهاجرت، آسیب های اجتماعی، عدم پیشرفت اقتصادی، عدم پویایی تولید و معطل ماندن تنها شهرک صنعتی و شهرک گلخانه ای، نبودن اِلمان های شهری مناسب، عدم وجود مراکز فرهنگی و تفریحی مناسب در شهر ،همه و همه همت، جدیت راسخ و برنامه ریزی صحیح را طلب می کند و باید گفت:از امروز باید شروع کرد از امروز باید کار کرد و از امروز باید در کنار هم بودن و در کنار هم حرکت کردن را تمرین کرد

عصرجهان؛بهنام جاودان اصل
" تا عمل نکنیم، رعد و برقی نداریم-تا نباریم، سیل جاری نمی سازیم " امام علی (ع)
مردم می بایست بوسیله نخبگان خود از تاریکی های فقر و محرومیت و عقب ماندگی و عدم توسعه یافتگی نجات یافته و به سوی پیشرفت اقتصادی و توسعه اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی حرکت کنند.نخبه های یک جامعه یعنی کسانی که برجسته فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی هستند بیشترین هجمه ها را در توفیق و عدم توفیق توسعه به دوش می کشند.
آنچه در انتخابات اخیر در شهر لیکک رخ داد فریاد بلندی بود که گوش ها را کَر کرد. و گوش های کَر بانگ بلند پندها را نمی شنوند.
با همه تفاسیر و هرآنچه رخ داده چه در روز انتخابات و چه بعد از آن که اگر بخواهیم به آن بپردازیم حتی به طور ساده و توصیفی؛ عده ای مضطرب می گردند، همان عده ای که به سان ریسمانی پوسیده بر تنه درختی مفلوک آویزان هستند، پس از آن درگذریم و نگاهها را به سمت آینده ببریم، سکوت امری ناپسند است اما سکوت کنیم. از امروز باید قدمها محکم و استوار و عملگرایانه برداشته شود. برنامه ها باید متناسب با حال و اکنون و آینده جامعه باشد.
شهرستان بهمئی و شهر لیکک باتوجه به کوچک بودن و نوپا بودن و خلاصه شدن بیشتر تمرکز مدیران و مردم  این شهرستان در شهر لیکک همت و همکاری همه نهادها و ادارات دولتی را طلب می کند.
محرومیت، فقر، بیکاری، مهاجرت از روستاها به شهر لیکک و از شهر لیکک به شهرهای اطراف، خودکشی، طلاق، اعتیاد، عدم پیشرفت اقتصادی، عدم پویایی تولید و معطل ماندن تنها شهرک صنعتی و شهرک گلخانه ای، نبودن اِلمان های شهری مناسب، عدم وجود مراکز فرهنگی و تفریحی مناسب در شهر ،همه وهمه همت، جدیت راسخ و برنامه ریزی صحیح را طلب می کند.
همکاری و همفکری فرماندار محترم، شهردار و شورای شهر، ادراه آموزش و پرورش، اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی ، اداره صنعت و معدن، جهادکشاورزی و بانک ها می تواند مطالبات این شهرستان را از استاندار و عوامل اجرایی دولت و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سر و شکل دهد و بصورت برنامه ریزی شده و مدون در راه توسعه شهرستان به انجام برساند.
از امروز باید شروع کرد از امروز باید کار کرد و از امروز باید در کنار هم بودن و در کنار هم حرکت کردن را تمرین کرد. وقتی گفتمان یکی باشد میتوان به سمت برنامه ریزی صحیح  برای توسعه گام برداشت. مسیر درست را حرکت کردن بسیار سخت و مشکل است اما اگر همه بخواهند، می شود.
آنکس که به وجود آب اطمینان دارد،تشنه نمی ماند.
توفیق از سوی خدای سبحان است ان شاالله



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*