اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128625
تاریخ انتشار: 1396/04/15 00:22
خبر خوش معاون مدیرعامل شرکت نفت در عملیات غیرصنعتی:
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی خبر داد: بحث هزینه مهد کودک باید حتما در شرح پیمان تمام پیمانکاران ذکر شود و به همه بانوان پیمانکار تعلق خواهد گرفت.

به گزارش عصرجهان به نقل از NIOC، رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی در دهمین نشست هم اندیشی مشاوران امور زنان شرکت ملی نفت و شرکت های تابعه ضمن تشکر از تلاش های مشاوران امور بانوان، گفت: خوشبختانه به واسطه تلاش های انجام شده، طرز فکر و فرهنگ سازمان، تغییرات مثبتی در شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت داشته است.


وی اثرات فعالیت ها و کارگاه های آموزشی امور بانوان بر جامعه اجتماعی خانواده کارکنان صنعت نفت را محسوس دانست و بیان کرد: فعالیت های این امور نه تنها بر بانوان، بلکه بر آقایان صنعت نفت نیز تاثیر گذار خواهد بود.
خلیلی افزود: امیدواریم مشاوران امور بانوان صاحب نظر و پیگیر باشند و دیدگاه خود را فراتر برده و به مسائل کلان بنگرند تا فرهنگ عدم تبعیض در سازمان نهادینه شود.
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در عملیات غیرصنعتی با تاکید ویژه بر بحث خانواده، اظهار کرد: امور بانوان علاوه بر کارکنان صنعت نفت، در قبال خانواده آنان نیز موظف است و باید به خانواده کارکنان اقماری و کارکنان ساکن در شهرک ها توجه ویژه ای شود.
خلیلی با اشاره به توجه ویژه وزیر نفت به بانوان، بیان کرد: در روزهای اخیر برای اولین بار زنان متخصص صنعت نفت دوشادوش مردان به حضور رئیس جمهوری رسیدند و این امر خود بیانگر دیدگاه مثبت صنعت نفت به مسائل مربوط به بانوان است.
وی گفت: باید توجه داشت که کارکنان هر سازمان نیز مسئولیت هایی در قبال آن سازمان دارند و یکی از این مسئولیت ها پوشش مناسب به گونه ای است که حدمت و شان آن سازمان حفظ شود. امور بانوان باید تلاش کند تا مسئله استفاده از پوشش رسمی و مناسب را در میان کارکنان آقا و خانم فرهنگ سازی کند و الگوی پوشش مناسب را به کارمندان نشان دهد.
خلیلی از حل شدن بحث هزینه مهد کودک مادران دارای فرزند خبر داد و تصریح کرد: طبق قوانین، بحث هزینه مهد کودک باید حتما در شرح پیمان پیمانکاران ذکر شود و این موضوع به زودی به تمام شرکت ها اعلام خواهد شد تا در صورتی که تاکنون اجرایی نشده، برای این بانوان منظور شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*