اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128716
تاریخ انتشار: 1396/04/20 21:43
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: حدود ۱۰۰ شکایت مربوط به انتخابات شوراها در هیئت مرکزی بررسی می‌شود.

به گزارش عصرجهان، فرهاد تجری در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص بررسی وضعیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،اظهار داشت: هیات‌های استانی و دیگر مراجع به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها شکایت هایی را ارسال کرده‌اند که حدود 100 شکایت تاکنون واصل شده و در حال بررسی این شکایات‌ها در بخش حقوقی هیات مرکزی نظارت هستیم.


نماینده مردم گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهاداتی از هیات‌های استانی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص حذف صندوق‌ها و یا ابطال انتخابات دریافت شده است که در حال بررسی آن‌ها هستیم، بیان کرد: پس از بررسی این پیشنهادات نتیجه را اعلام می‌‌کنیم.
وی با اعلام این خبر که انتخابات شوراها در چهاردانگه تأیید شده است، افزود: پرونده‌های مطرح شده بعضا، قابل طرح در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نیست و در بعضی حوزه‌ها نیز پیشنهاداتی در خصوص ابطال صندوق‌ها وجود دارد.
تجری با بیان اینکه 6 صندوق در انتخابات شورای شهر پاکدشت با نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ابطال و سپس تأیید شد، اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر کرمانشاه نیز یک‌ چهارم آراء نیازمند ارزیابی بیشتر است، با نظر اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، مقرر شد تا بازرسی را به گیلانغرب اعزام کنیم و در باقرشهر نیز با پیشنهاد ابطال آراء مخالفت و در نتیجه انتخابات تأیید شد.
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه انتخابات شورای شهر آبادان نیز تأیید شد، گفت: درباره انتخابات شوراها در شهر تهران نیز در حال رایزنی برای بازشماری آراء هستیم، اما هنوز موافقت نهایی در این زمینه حاصل نشده است./



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*