اخبار عمومی
اعلام وصول 2
128729
تاریخ انتشار: 1396/04/21 18:29
"یوسف عربزاده" در عملیات والفجرهشت از ناحیه فک و صورت به شدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند و جهت مداوا به کشور آلمان اعزام شدند و حدود ۴ سالی که در شهر کلن و دیگرشهرهای آلمان در حال مداوا بود چند بار تحت عمل جراحی قرارگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سه شنبه شب به تاریخ 96/4/19  جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز ساکن اهواز به دیدار "یوسف عربزاده" رزمنده و جانباز جنگ  تحمیلی رفتند.


عبدالکریم اکبری یکی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز و خبرنگار ما در این خصوص گفت: یوسف عربزاده به سال۱۳۴۸ در شهرستان اهواز دیده به جهان گشود وی از سال ۱۳۶۲تا ۱۳۶۴به مدت ۲سال در جبهه های جنگ حضورداشت.
اکبری ادامه داند: عرب زاده در عملیات والفجرهشت از ناحیه فک و صورت به شدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند و جهت مداوا به کشور آلمان اعزام شدند و حدود ۴ سالی که در شهر کلن و دیگرشهرهای آلمان در حال مداوا بود چند بار تحت عمل جراحی قرارگرفت.
اکبری افزود: عربزاده در حال حاضر با ۴۵درصد جانبازی در شرکت کاویان اهواز در حوزه صنعت کشور مشغول  خدمت میباشد
"یوسف عربزاده" در این دیدار با ذکر خاطره ای اظهار داشتند: شب عید نوروز در خانه ی ایرانیان در آلمان بودیم، قرار شد فردا مرا جهت بستری به بیمارستان ببرند لباس هام خیلی ناجور بود و وضع مالی هم خیلی خوب نبود آن شب خواهران لبنانی به مناسب شب عید به دیدارمجروحین ایرانی در خانه ی ایرانیان آمده بودند هر کدام هدیه ای آوردند و به تمام مجروحین هدایای دادند همه ی هدایای لوازم صوتی بود اما جالب اینجا بود که هدیه ای که به دست من رسید یکدست لباس شیک بود که باعث تعجب و خوشحالی من شد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اسدحسنی
|
Iran
|
1400/03/24 01:22
  +0

  -1
پاسخ
سلام .
وقت بخیر .حتی یکساعت خدمت در راه خدا اجری عظیم دارد .ولی بعنوان همرزم قدیمی آقای عربزاده موظفم اطلاعات غلط این سایت را تصحیح کنم . دوست خیلی عزیزم آقای عربزاده که متولد ۱۳۴٨هستند فقط دریک عملیات( والفجر ٨ )رزمنده بوده اند وپیش از آن بواسطه ی سن کم ،سابقه جبهه نداشته اند .ومشغول تحصیل در شهر اهواز بودند .سه روزپس از ورود به جبهه و پیش از شروع درگیری ایشان در محل استقرار گروهان ذخیره ی نجف از گردان کربلای اهواز بوسیله ی ترکش خمپاره ۱۲۰ به جانبازی نائل آمدند . درصد جانبازی ایشان نیز ۳۵ درصد میباشد که اشتباها ۴۵ درصد ذکر شده. امیدوارم از عرایضم سوء برداشت نشود .ولی شرعا موظف به تصحیح اطلاعات هستم .موفق باشید .اسد حسنی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*