اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138751
تاریخ انتشار: 1396/04/25 00:44
شرکت حفاری شمال به باشگاه اکتشاف و توسعه نفت پیوست/
شرکت حفاری شمال چهاردهمین شرکت E&P و یا اکتشاف و تولید تایید صلاحیت شده برای مشارکت و حضور در طرح های توسعه ای بخش بالادستی صنعت نفت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از آرانیوز، «غلامرضا منوچهری» معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با تائید ورود نام شرکت «حفاری شمال» به لیست شرکت‌های تائید صلاحیت شده اکتشاف و تولید در صنعت نفت، گفت: شرکت حفاری شمال می‌تواند با سایر شرکت‌های بین‌المللی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی همکاری و مشارکت داشته باشد.


وی افزود: شرکت حفاری شمال چهاردهمین شرکت E&P و یا اکتشاف و تولید تایید صلاحیت شده برای مشارکت و حضور در طرح های توسعه ای بخش بالادستی صنعت نفت ایران است.
منوچهری بیان کرد: حفاری شمال با در اختیار داشتن سه دستگاه جک آپ حفاری دریایی و 9 دستگاه دکل حفاری خشکی بعد از شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین ناوگان حفاری در صنعت نفت ایران را در اختیار دارد.
وی گفت: علاوه بر این حفاری شمال تنها شرکت حفاری ایرانی بوده که صادرات خدمات فنی و مهندسی و عملیات مستقیم حفاری در خارج کشور انجام می‌دهد و جک آپ حفاری ایران خزر این مجموعه هم اکنون در طرح‌های حفاری ترکمنستان مشغول به کار است.

 

 

 



کانال تلگرام عصر جهان


سینا
|
Iran
|
1396/04/25 15:44
  +0

  -0
پاسخ
سلام آقای گلپایگانی خواهشمندیم این چارته جدید و که تنظیم کردی برا تعمییرات اجراییش نکن خیلی از پرسنلتو بدبخت میکنی و خونه نشین همه نیروهات تحصیل کردن دوره دیده. ممنونت میشیم اجراییش نکنی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*