اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138770
تاریخ انتشار: 1396/04/26 01:22
تلویزیون، صبحت های حضرت آقا را پخش می‌کرد که ایشان در حال ذکر خاطره‌ای بودند. آقا فرمودند در زمان جنگ در یک مهلکه‌ای گیر افتاده بودیم که بعد از مدتی یک بنده خدایی آمد و ما را نجات داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان روز یکشنبه 18 تیرماه با خانواده شهید سید حمیدتقوی فر شهید مدافع حرم به مناسبت آزاد سازی موصل دیدار نمودند


مجید شریفی یکی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان به خبرنگار ما گفت: در این دیدار که سید جبار موسوی حضور داشتند سید امیرتقوی فر اخوی شهید در رابطه با حضور شهید سید حميد درعراق و سازماندهی نیروهای عراقی و تشکیل نیروهای (حشدالشعبی) نکاتی چند را بیان داشتند.


شریفی افزود: شهید سید حميد تقوي فر در سال 1337 در اهواز به دنیا آمد و در مدارس ابتدایی و راهنمایی منطقه محروم کوت عبدالله درس خواند.برای ادامه تحصیل به دبیرستان سعدی اهواز رفت و در آنجا بود که با آشنایی با مبارزان انقلابی به فعالیت‌های سیاسی همراه شهید اسماعیل دقایقی، محسن رضایی و علی شمخانی در گروه منصورون پرداخت.
پس از شروع جنگ ایران و عراق اقدام به تشکیل واحد اطلاعات عملیات در جبهه سوسنگرد کرد و در پایان جنگ در قرارگاه رمضان حضور داشت. سید نصرالله تقوی‌فر پدر وی در عملیات خیبر و برادرش سید خسرو تقوی‌فر در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند. سید حميد تقوي فر به پیشنهاد سردار سلیمانی فرماندهی یکی از محورهای سامرا را به عهده داشت و در دی ماه ۱۳۹۳ در نزدیکی شهر سامرا توسط داعش به شهادت رسید
تسنینم به نقل از همسر شهید تقوی فر نوشت: تلویزیون، صبحت های حضرت آقا را پخش می‌کرد که ایشان در حال ذکر خاطره‌ای بودند. آقا فرمودند در زمان جنگ در یک مهلکه‌ای گیر افتاده بودیم که بعد از مدتی یک بنده خدایی آمد و ما را نجات داد.
پروین مرادی افزود: همان طور که حاج حمید در حال کتاب خواندن بود، گفت که آن بنده خدا، من بودم. اما عادت نداشت بیشتر از این در مورد اقداماتش توضیح دهد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*