اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138803
تاریخ انتشار: 1396/04/26 21:05
در یک عملیات غافلگیرانه این شرور سابقه دار را در یکی از پارک های سطح شهر"بندر امام" به همراه یک قبضه کلت کمری و فشنگ مربوطه دستگیر کردند، که در ادامه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش کشف شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ "جلیل زبیدی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از شیوه های تخصصی، فردی سابقه دار را که اقدام به ایجاد رعب و وحشت، قدرت نمایی و سلب آسایش عمومی در این شهرستان می کرد. شناسایی و موضوع را جهت دستگیری متهم در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این شرور سابقه دار را در یکی از پارک های سطح شهر"بندر امام" به همراه یک قبضه کلت کمری و فشنگ مربوطه دستگیر کردند، که در ادامه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر افزود: شرور دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری، شامل: هفت فقره ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت ، محکومیت مالی، نگهداری سلاح و مهمات جنگی و تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در سطح شهرستان می باشد، که این اقدام پلیس تقدیر و تشکر مردم و مسئولان را به دنبال داشت.
سرهنگ زبیدی در خاتمه ضمن قدردانی از شهروندان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*