اخبار عمومی
اعلام وصول 2
138835
تاریخ انتشار: 1396/04/29 00:12
بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق مراسم سوگواری در شهرداری بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس و موسس مکتب تشیع در جهان اسلام، با حضور کارکنان شهرداری و دوستداران اهل بیت و عصمت و طهارت،همراه با سوگواری در محل نمازخانه شهرداری برگزار شد که در این مراسم روحانی و معنوی ابتدا حجت السلام و المسلمین گنجی طی بیاناتی، اخلاق و صفات و سیره کریمه  امام جعفر صادق(ع) را برشمرد و با ذکر روایتی از آن حضرت همام گفت: کار خیر و نیکو از هر کسی انجام شود ، خوب است و کار زشت و قبیح از هر کسی هم اگر انجام بگیرد نا پسند است.
 ایشان در بخشی از سخنان خود با توجه به صفات و کرامات امام جعفر صادق (ع) افزودند: آن بزرگوار حتی به کسانیکه اهل شیعه هم نبودند کمک می کردند و آنها را اطعام می نمودند و بطور مخفیانه به مردم کمک مادی و مالی کرده و به زندگی آنها برکت خاصی می بخشیدند.
ایشان در پایان اظهارات خود بیان داشتند: باید سیره زندگی و اعمال و صفات و سخنان گهربار آن حضرت را در زندگی عملی خود بکار ببندیم تا رستگار شویم.
در ادامه این مراسم ، کربلایی سعید کرمعلی از مداحان اهل بیت و عصمت و طهارت با روضه خوانی  و سینه زنی این مراسم را معنویت خاصی بخشید و حضار در این مراسم عزاداری اشک ماتم ریخته و به سوگواری پرداختند.
خاطرنشان می شود: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از بانوان شاغل در شهرداری بندر ماهشهر ، با اهدای هدایای تجلیل و تکریم بعمل آمد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*